بهسازی روکش آسفالت بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه ۱۵

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ گفت: روکش آسفالت بزرگراه فرامنطقه‌ای امام رضا(ع) پس از گذشت ۱۵ سال به‌منظور تردد ایمن و رفاه شهروندان بهسازی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اعلام این خبر گفت : عملیات بهسازی  و تراش روکش آسفالت مسیر دسترسی های غرب به شرق بزرگراه امام رضا (ع) حدفاصل خیابان شرکت واحد تا خیابان شهید شیرودی واقع در ناحیه ۴ با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان  جهت تسهیل در تردد آنان  پس از گذشت  ۱۵ سال انجام شد.

او با اشاره به اینکه در این عملیات ۵ هزار مترمربع از این بزرگراه به روش مکانیزه توأمان با اقدامات زیر سازی  اجرا شد، افزود: این عملیات با هدف رفع نقاط حادثه خیز و با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی و عمران به دلیل واقع شدن دو مرکز خدماتی جایگاه سوخت و شرکت واحد اتوبوسرانی در این محدوده انجام شد.

معاون فنی و عمران منطقه به بهسازی، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر و نوار های حفاری که از مطالبات جدی شهروندان از مدیریت شهری است، اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا برای تامین رفاه و جلب رضایت شهروندان تمامی خیابان ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند در اولویت فعالیت عمرانی امسال قرار داده ایم.

روحانی هدف از اینگونه اقدامات و فعالیت ها را بهسازی فضاها و زیر ساخت های شهری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام 

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 20179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =