لزوم حمایت همه‌جانبه از اتوبوسرانی با توجه به افزایش تدریجی مسافران اتوبوس

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه مجموعه اتوبوسرانی پایتخت در سال‌های اخیر مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر، کمبود و فرسودگی ناوگان، موضوعی است که باعث تأخیر در رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها شده و شهروندان را به زحمت انداخته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی با تأکید بر اینکه بخش عمده مسائل و مشکلات امروز شرکت واحد به عدم اختصاص اتوبوس در دهه اخیر باز می‌گردد، افزود: البته شرایط سخت شرکت واحد به مسائل و مشکلات ناوگان محدود نمی‌شود و در زمینه نیروی انسانی مورد نیاز برای جایگزینی رانندگان بازنشسته نیز با محدودیت روبه‌رو هستیم.
وی با اعلام اینکه حمایت دستگاه‌های حاکمیتی از جمله دولت محترم و مجلس شورای اسلامی برای توسعه حمل و نقل عمومی در زمینه تأمین هزینه‌های نوسازی ناوگان و  یارانه بلیت اتوبوس، می‌تواند به مدیریت شهری و اتوبوسرانی در ارائه خدمات شایسته به شهروندان کمک کند، تاکید کرد: با توجه به بازگشت کشور به شرایط عادی و بازگشایی مراکز آموزشی، تعداد مسافران اتوبوس در تهران افزایش قابل توجهی داشته است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه متعالی شهردار محترم و حمایت‌های شورای اسلامی شهر تهران، امیدواریم در سال جاری شاهد تحول در حوزه حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی باشیم.

انتهای پیام 

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 20182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =