برگزاری ویژه برنامه "پردیس قرآنی رمضان ۱۴۰۱” در منطقه ۲۱

همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان، پردیس قرآنی و جشنواره تفریحی و ورزشی منطقه۲۱ از ساعت ۸ الی ۱۲ شب در بوستان نرگس تهرانسر برپا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، میرمحمد مطهری موید معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: ده شب اول ماه مبارک رمضان، پردیس قرآنی این منطقه با توزیع افطاری ساده میان شهروندان، اجرای تئاتر مذهبی، نمایش های آیینی، برپایی غرف تفسیر قرآن و مشاوره عفاف و حجاب، حضور گروه های تواشیح، مسابقه "قرآن بخوانیم و جایزه بگیریم" برای نوجوانان، تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز، کافه رمضان و استقرار رادیو نمایش برپاست.

وی ادامه داد: بوستان نرگس تهرانسر همواره میعادگاه و مکانی آشنا برای برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های متعدد مذهبی و آیینی در منطقه بوده است و امسال نیز پردیس قرآنی و جشنواره تفریحی_ورزشی منطقه۲۱، با حضور پرشور شهروندان روزه دار این منطقه و مسئولان برپا کننده مراسم، افتخار میزبانی از مومنان را دارد.

مطهری موید افزود: در هفت شب پایانی ماه مبارک رمضان نیز استیج اجرای برنامه زنده با غرف متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی در بوستان شهدای گمنام واقع در محله پاسداران برپا خواهد شد. طبق برنامه ریزی های قبلی، امکان تمدید اجرای برنامه های مرتبط با این جشنواره و پردیس برای سایر روزهای ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ همچنین تاکید کرد: جشنواره تفریحی و ورزشی این منطقه نیز از هفدهم تا بیست و دوم فروردین ماه به مناسبت ماه رمضان با برپایی غرف متعدد در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله؛ تیراندازی، ورزش های بومی محلی، بسکتبال، طناب زنی، فوتبال دستی، دارت، بدمینتون، آمادگی جسمانی، شوت دارت و دارت در بوستان نرگس برپا است.

وی در این خصوص یادآور شد: ایستگاه رادیو جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط مضاعف و پخش توضیحات مراسم و آهنگ های مناسب در مجاورت این مراسم برپا است و همکاران اداره ورزش و تندرستی منطقه۲۱ به علاقه مندان مشاوره ورزشی و تناسب اندام ارائه می دهند.

انتهای پیام 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 20184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =