باید از ایجاد سازمان‌ فناوری نوین حمایت کنیم

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید این فرصت و امکان را بدهیم که کارهای جدید و ارزشمندی در سطح شهر صورت بگیرد و باید پشتیبانی کنیم که سازمان جدید فناوری‌های نوین در شهرداری راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار شهر، سیدمحمد آقامیری در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص گزارش شهردار تهران در رابطه با لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه گزارش مبسوطی از سوی شهردار در خصوص راه اندازی سازمان فناوری های نوین ارائه شد، اظهار کرد: این سازمان خلاق و نوآور قابل مقایسه با سازمان فاوا نیست.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سازمان فاوا در ۱۶ سال گذشته مشغول به فعالیت است و به نوعی کار اصلی آنها اپراتوری است و به روزرسانی را نیز انجام می دهند که ارزشمند است.

وی با بیان اینکه نوآوری های جدید در سازمان پیشنهادی پیش بینی شده است، یادآور شد: نیاز است که گروه های تخصصی کنار یکدیگر قرار بگیرند و ایجاد آن یک ضرورت است.

آقامیری با اشاره به اینکه این سازمان تلاش می کند افراد خلاق و نوآور را در زمینه استارت آپ ها به کار بگیرد، گفت: در حوزه حمل و نقل هنوز با ضعف مواجه هستیم و می توان با استفاده از کارت های چندمنظوره که در دنیا به کار گرفته می شود، شرایط را بهبود بخشید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: تمرکز افراد خلاق در زمینه های جدید منجر به اقدامات نوآورانه در مدیریت شهری می شود و ما باید از این موضوع به هر نحوی حمایت کنیم.

وی افزود: باید این فرصت و امکان را بدهیم که کارهای جدید و ارزشمندی در سطح شهر صورت بگیرد و باید پشتیبانی کنیم که این سازمان جدید راه اندازی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: پیشنهادات، موافقت‌ها و مخالفت‌هایی که در این زمینه صورت گرفت نشان می دهد که این موضوع بحث کاملی است.

حبیب کاشانی ادامه داد: پیشنهاد من این است که طرح چکش کاری شود و به نتیجه ای برسیم که به نفع مردم شهر باشد.

بر اساس این پیشنهاد بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و راه اندازی سازمان فناوری های نوین شهرداری به آینده موکول شد.

انتهای پیام/

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 20192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =