نصب ۲۵ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در بزرگراه شهید چراغی

شهردار منطقه ۱۷ گفت: تامین روشنایی معابر شهری یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و شهرداری است. به همین منظور، ۲۵ عدد پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در محور بزرگراه شهید چراغی در حال نصب است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی در خصوص تامین روشنایی محور بزرگراه شهید چراغی گفت: به منظور ارتقاء روشنایی در بزرگراه شهید چراغی و رفاه حال شهروندان، روشنایی معابر و همچنین زیباسازی فضای شهری، نصب پایه چراغ‌های روشنایی دکوراتیو به تعداد ۲۵ عدد در فاصله های ۲۰ متر  در محور بزرگراه شهید چراغی،‌حد فاصل کوچه سیزدهم الی بزرگراه آیت الله سعیدی در حال نصب است.

وی با بیان اینکه این عملیات تا پایان هفته به اتمام می رسد، تصریح کرد: عملیات نصب این پایه چراغ ها با استفاده از لامپ های کم مصرف smd در مسیری به طول ۶۰۰ متر در  بزرگراه شهید چراغی توسط معاونت خدمات شهری آغاز شده است که طی روزهای آتی عملیات نصب آن به اتمام خواهد رسید.

شهردار منطقه۱۷ گفت: انجام این پروژه با اولویت ارتقاء روشنایی و ارائه خدمات در محلات کم برخوردار منطقه انجام گرفته است. امیدوارم امسال طی برنامه ریزی های به عمل آمده در برخی دیگر از معابر سطح منطقه نیز پایه چراغ های روشنایی با طرح های جدید نصب خواهد شد.

شنگی تصریح کرد: تامین روشنایی معابر شهری یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و شهرداری است، بنابراین عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی بر اساس نیاز و اولویت در معابر بی دفاع شهری انجام می شود.

وی در پایان گفت: با اجرای این پروژه ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی معابر، شهروندان می توانند از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای منطقه خود نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 20213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =