پلیس با برپایی نمایشگاه مشکلی ندارد/ رئیس پلیس: محل نمایشگاه « مصلی» و معابر پر ترافیک تهران نباشد

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: پلیس بابرپایی نمایشگاه‌های تخصصی مشکلی ندارد به شرط اینکه این نمایشگاه‌ها در محلی به دور از ترافیک برگزار شده و مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا برای شهروندان ایجاد نکند.

به گزارش شهر، رییس پلیس راهور پایتخت در خصوص برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب با بیان اینکه مخالف هیچ اقدام فرهنگی نیست اعلام کرد: آرامش و آسایش مردم در اولویت پلیس قرار دارد.

محمد حسین حمیدی گفت: پلیس راهور با برپایی نمایشگاه های تخصصی مانند کتاب که بار فرهنگی بسیاری دارد مشکلی ندارد و از آن به شدت استقبال می کند به شرط آنکه این نمایشگاه‌ها در محلی بدور از ترافیک برگزار شده و برای شهروندان و رانندگان مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا ایجاد نکنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خواسته شهروندان از ما این است که پلیس راهور برای مسئله ترافیک و آلودگی هوا در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها چاره ای بیاندیشد ضمن اینکه این نمایشگاه‌ها با توجه به حجم مخاطب و بازدید کننده می‌تواند روی روند ترافیک تاثیر بگذارند .

سردار حمیدی ادامه داد : پلیس راهور تهران، سال گذشته هم در این باره موضع خود را اعلام کرد و بی‌تردید مواضع پلیس در هر مورد و موضوعی تحقیق شده و براساس منافع و آرامش مردم است.

وی افزود: به همین خاطر پلیس راهور با برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در محل‌هایی مانند محل دائمی نمایشگاه بین المللی ، مصلی امام خمینی ( ره) و دیگر نقاط شهر تهران مخالف است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 20220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =