مهم‌ترین عامل شتاب و حرکت در فضای تولید، یگانگی کارفرما و کارگر است

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ به منظور جامه عمل پوشانیدن به شعار سال۱۴۰۱ انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، از گروه صنعتی پارس اگزوز بازدید و با هیات مدیره این گروه صنعتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در نشست هم اندیشی با هیات مدیره گروه صنعتی پارس اگزوز گفت: مدیریت شهری منطقه ۲۱ با هدف بررسی و رفع مشکلات مرتبط با حوزه امور شهر که گریبانگیر صنایع است؛ بازدیدهای خود را از صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده این منطقه برای سال جدید نیز دنبال می کند.

وی ادامه داد: منطقه بیست و یک تهران به عنوان "دیار پیشرفت و نوآوری" مطرح است، چراکه جوانان انقلابی و متخصص این مرز و بوم در کارخانه ها و شرکت های دانش بنیان این بخش از پایتخت مشغول ایده پردازی و حل مشکلات موجود هستند که همت و غیرت آنان مثال زدنی است.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: در محیط کارخانه و فضای تولید، مهم‌ترین عامل شتاب و حرکت، یگانگی کارفرما و کارگر است که ایجاد حس دلگرمی، ایجاد فضای صمیمانه، دلسوزی و درک متقابل می‌تواند اتفاقات ماندگار و نیکی را رقم بزند.

کاشانی پور اظهار داشت: مجموعه پارس اگزوز به عنوان یک برند در عرصه خودروسازی مطرح است. با تغییر در نوع نگرش و ایجاد فضای خلاقانه به راحتی می‌توان در سطح کارشناسی و مبحث تحقیق و توسعه، افق و چشم اندازی بدیع خلق کنید.

گفتنی است؛ حسین کاشانی پور به همراه مدیران شهری منطقه همچنین از خط تولید و بخش های مختلف گروه صنعتی پارس اگزوز بازدید کرد.

انتهای پیام 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 20229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =