اجرای ۳۰ نمایش خیابانی در مناطق پایتخت به مناسبت ماه رمضان

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه۵ به مناسبت ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «شکیبا» را با اجرای ۳۰ نمایش خیابانی برگزار می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ «شکیبا» عنوان ویژه برنامه‌ای است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ همزمان با ماه مبارک رمضان و در ذیل بسته برنامه مناسبتی «بر آستان جانان»، در قالب اجرای ۳۰ نمایش خیابانی از ۲۴ تا ۳۱ فروردین‌ماه در سطح شهر تهران و در محل فرهنگ‌سراها و ایستگاه‌های مترو برگزار می‌کند.

نمایش‌های «صابر» به کارگردانی مجتبی خلیلی، «رهایم نکن» به کارگردانی حسنا قبادی، «انشای متولد ۸۴» به کارگردانی مهدی صالح یار، «اغما» به کارگردانی ابراهیم رحیمی، «صابرین» به کارگردانی مرتضی وکیلیان و «پیگرد» به کارگردانی شهاب راحله به عنوان ۶ نمایش‌ منتخب «شکیبا»، طی ۳۰ اجرا در مناطق مختلف شهر تهران به اجرای میدانی می‌پردازند.

مکان‌های روباز برگزاری این نمایش‌ها عبارت اند از فرهنگ‌سراهای خاوارن، عترت، تهران، باغ موزه قصر و فرهنگ‌سرای مترو (در ایستگاه‌های مختلف شهری) که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان عموم شهروندان تهرانی خواهند بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و مکان برگزاری نمایش‌ها جهت تماشای حضوری، می‌توانند با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ (دبیرخانه «شکیبا» در فرهنگ‌سرای فردوس) تماس بگیرند.

انتهای پیام 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 20240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =