برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ماه خدا در منطقه ۱۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷، از برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال در ایام ماه مبارک رمضان در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷،  علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، مسابقات فوتسال جام رمضان در منطقه ۱۷ برگزار می شود.

وی افزود:این رقابت ها با حضور ٤٥ تیم از محلات منطقه ۱۷  و در رده سنی آزاد از روز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه در مجموعه ورزشی گل گندم آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

متولیان با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال خیابانی جام رمضان در دارالشهدای تهران، تصریح کرد: همزمان با این ایام مبارک، مسابقات والیبال خیابانی جام رمضان در منطقه ۱۷ برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ اظهار کرد: این رقابت ها در نیمه سوم ماه مبارک رمضان آغاز می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ورزش والیبال، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام شرکت در این رقابت ها می توانند با اداره ورزش به شماره ۹۶۰۴۲۶۰۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 20242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =