آغاز اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیستی در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیستی این منطقه در راستای نگهداشت نظام مدیریت محیط زیست ایزو۱۴۰۰۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، مهدی هدایت با اعلام این خبر گفت:  با توجه به استقرار نظام مدیریت محیط زیست برمبنای استاندارد جهانی ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ درمنطقه ۱۹ و لزوم پایش و اندازه گیری میزان آلایندگی ایجاد شده در اثر فعالیت های شهرداری و مراکز صنعتی  مستقر در منطقه، اداره محیط زیست و توسعه پایدار این منطقه با همکاری  یکی از آزمایشگاه های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، اقدام به اندازه گیری میزان آلاینده های محیط زیستی می کند.
به گفته این مسئول، اندازه گیری خروجی اگزوز خودروهای فاقد معاینه فنی، خروجی دودکش ساختمان های فاقد معاینه فنی موتورخانه، پایش میزان آلایندگی منابع آب مصرفی در بوستان‌ها، اندازه گیری هوای محیطی، اندازه گیری خروجی فاضلاب ساختمان های  اداری که به سیستم فاضلاب شهری متصل نیستند و سایر موارد از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.
بر اساس این گزارش نتایج این اندازه‌گیری‌ها با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست مطابقت داده شده و عدم انطباق های شناسایی شده در اسرع وقت مرتفع خواهند شد.
 

انتهای پیام 

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 20255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =