تخریب دیوارکشی غیرمجاز و بازگشایی معبر به نفع شهروندان در منطقه ۱۵

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در بازدید از برخی نواحی و محله‌های مناطق ۱۵ و ۴، تعدادی از مشکلات موجود را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در جریان سلسله بازدیدهای سرزده هفتگی به همراه جمعی از معاونان و مدیران در بازدید یک روزه از مناطق ۱۵ و ۴، برخی موضوعات و مشکلات این مناطق را مورد رسیدگی قرار داد.

شروع این بازدید حضور در مرکز عرضه پرندگان زینتی شرق تهران واقع در منطقه ۱۵ بود.

در این بازدید، قدرت الله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ضمن ارائه تاریخچه ای از وضعیت مجتمع صنفی خدماتی خاوران گفت: این مرکز در طرح اولیه اواخر سال ۹۳ با ۲۵۶ غرفه بمنظور نگهداری گل و گیاه ساختمانی راه اندازی شد که با توجه به عدم موفقیت طرح در سال ۹۴ پس از تغییر بهره‌برداری به عنوان محل عرضه پرندگان زینتی مورد استفاده قرار گرفت ، در حال حاضر نیز به دلیل عدم استقبال و نارضایتی کسبه مقرر شد بمنظور سهولت در دسترسی شهروندان و تمرکز در خدمات، این مجموعه به مرکز شماره ۱ (آزادگان یا خلیج ) انتقال داده شود.

وی همچنین در بازدید از مرکز خرید و فروش خودرو خاوران عنوان کرد: براساس تقسیمات جدید کشوری و قرار گرفتن این مجموعه در محدوده شهرداری قیام‌دشت، برای ارائه خدمات مطلوبتر و سهولت در دسترسی پیشنهاد تجمیع این مرکز با مرکز خرید و فروش دوران داده شده است.

گودرزی همچنین با حضور در ناحیه ۳ منطقه ۱۵ ضمن دیدار و گفتگو با شهردار، روسای ادارات حوزه های مختلف و مسئول و کارشناسان ۱۳۷ ، در جریان مهمترین موضوعات ناحیه قرار گرفت و در ادامه به مشکل تعدادی از مراجعه کنندگان مبنی بر دیوارکشی غیر مجاز ناشی از مستحدثات کارگاهی وسط معبر عمومی رسیدگی کرده و با همراهی شهردار ناحیه ضمن حضور در محل و مشاهده تخلف، دیوارکشی غیرمجاز توسط عوامل ناحیه و اکیپ اجرایی ۱۳۷ تخریب و معبر به نفع شهروندان بازگشایی شد.

بازدید از مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسین اسکندرلو و برخی ساخت و سازهای شهرک شهید بروجردی از دیگر برنامه های رئیس سازمان بازرسی بود.

گودرزی و تیم همراه پس از آن با حضور در منطقه ۴ شهرداری و محله گلشن ضمن بازدید از بوستان شهید مسلم رضایی و گفتگو با جمعی از اهالی محله در جریان مشکلات قرار گرفتند و با توجه به گلایه‌مندی های متعدد درخصوص معضل عدم لایروبی جوی‌های اطراف بوستان و مزاحمت ناشی از بوی تعفن، عملیات لایروبی جوی‌ها در دستور کار قرار گرفت و بر استمرار نظافت به موقع محله تاکید شد.

بازدید از درمانگاه شهر سالم خیابان گلشن و سرای محله جوادیه تهرانپارس آخرین برنامه‌های بازدید یک روزه رئیس سازمان بازرسی بود.

انتهای پیام 

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 20263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =