برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم و اقامه اذان در ایستگاه‌های منتخب مترو

کرسی تلاوت قرآن کریم و اقامه اذان و برپایی نماز جماعت در ایستگاه‌های منتخب مترو با اجرای قاریان ممتاز نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،مدیر فرهنگی هنری مترو و رئیس فرهنگسرای مترو اعلام کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با هدف انس و الفت با قرآن کریم و استقبال مسافران محترم مترو از برنامه هایی با این سبک اجرا در فضای ایستگاهها در مناسبت های پیشین و سال های قبل، کرسی تلاوت قرآن کریم در پنج ایستگاه منتخب مترو اجرا می‌شود.

سعید گل‌اندامی، رئیس فرهنگسرای مترو در تشریح جزئیات ویژه‌برنامه کرسی تلاوت گفت: این مراسم به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو و با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو از ۲۱فروردین ماه اجرا می شود.

گل‌اندامی تصریح کرد: این برنامه نیم ساعت قبل از اذان مغرب با حضور گروههای قاری ممتاز نوجوان در ایستگاههای حضرت ولیعصر(عج)، شهید بهشتی(ره)، امام خمینی(ره)، تئاتر شهر، دروزاه شمیران با ۳۶ اجرا در شب های ماه مبارک رمضان، میزبان مخاطبان خواهد بود.

وی افزود: از بخش‌های دیگر برنامه اقامه اذان مغرب توسط قاری های نوجوان در ایستگاهها خواهد بود و با همت شهروندان و مسافران مترو نماز جماعت نیز در ایستگاه حضرت ولیعصر عج در فضای ایوان انتظار برپا می شود. 

لازم به ذکر است که رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی لحاظ می شود و شهروندان محترم نیز همواره ما را در این امر یاری رسانده اند.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از این برنامه و سایر برنامه های فرهنگی هنری فرهنگسرای مترو، می توانند با آدرس های ذیل با این مجموعه، در ارتباط باشند؛

 سایت فرهنگسرا     www.merto.farhangsara.ir

 آدرس اینستاگرم @farhangsara.metro

 شماره تلفن  ۹۶۶۵۲۶۰۸ 

انتهای پیام 

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 20307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =