مدیریت شهری منطقه ۲۱ میزبان توان‌یابان محلات در ضیافت افطاری شد

به همت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ و با هدف افزایش میزان حضور مددجویان در جامعه؛ ضیافت افطاری ویژه توان‌یابان محله های ۱۳گانه این منطقه با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، شهردار و معاون اجتماعی منطقه و خانواده‌های معلولین برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضرین و خانواده های آنها گفت: هم اکنون در خدمت عزیزانی هستیم که توفیق نگهداری و مراقبت از بندگان خاص و مورد نظر خداوند را دارند. این فرصت، نور و معرفت الهی را به زندگیتان می تاباند، چرا که خداوند این عزیزان را به صورت ویژه ای دوست دارد.

کاشانی پور ادامه داد: صبر و عشق والدین به فرزندان دارای شرایط خاص خود، بدون پاداش نخواهد ماند. از درگاه الهی میخواهم که به شما قدرت و توان مضاعفی دهد تا در کنار این فرشتگان باشید. همکاران ما در مجموعه مدیریت شهری منطقه۲۱ نیز با تمام توان و با افتخار در کنار شما و همراهتان هستند.

شهردار منطقه ۲۱ ماه مبارک رمضان را ماه ساده‌زیستی دانست و تصریح کرد: هیچ کاری بهتر از آن نیست که انسان ها به گونه ای تربیت شوند که احساس کنند اداره امورشان را خود بر عهده دارند و توانمند سازی معلولان نیز یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی و متولیان امور اجتماعی است.

در ادامه این مراسم، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: من و همکاران پرتلاشم در مجموعه شهرداری تهران در قالب برپایی مهمانی امروز، با دیدن لبخند و شادمانی عزیزان توان یاب، پاداش خود را گرفته ایم. دست تک تک مادران و پدرانی که از فرزندان دارای شرایط خاص خود به نیکی مراقبت میکنند، به گرمی میفشارم و برایشان آرزوی تندرستی دارم.

انتهای پیام 

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 20363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =