اجرای برنامه زنده اذان‌گاهی منطقه ۱۲ در شب‌های ماه مبارک رمضان

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای برنامه زنده اذان‌گاهی در سطح منطقه، هم‌زمان با لحظات ملکوتی افطار خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی با تأکید بر ارزش‌های مناجات‌خوانی دسته‌جمعی و برکات معنوی این فریضه برای مؤمنان گفت: الحمدالله به یمن وجود نظام جمهوری اسلامی می‌توانیم آشکارا و در انظار عمومی، به‌دور از دسیسه‌های اسلام‌ستیزان، نام متبرک اهل بیت (علیهم‌السلام) را فریاد کنیم، قرآن بخوانیم و فضای شهر را با بوی دعا عطرآگین سازیم.

یزدی با اشاره به اهالی متدین و انقلابی منطقه ۱۲ افزود: خوشبختانه این منطقه از بافت فرهنگی و اصیلی برخوردار است که همواره در مناسبت‌های مذهبی پیش‌گام و نقش‌آفرین‌اند و شعائر و ارزش‌های دینی خود را جلوه‌گر می‌سازند.

وی ادامه داد: اکنون نیز با استفاده از فرصت شب‌های ماه مبارک رمضان، شهرداری منطقه ۱۲ همگام و همراه با این شهروندان مؤمن و گران‌قدر در لحظات ملکوتی اذان مغرب با اجرای برنامه زنده اذان‌گاهی در سطح منطقه، دست به دعا و مناجات بلند می‌کند تا همگی ما بتوانیم از لذت معنوی دوچندانی در این شب‌ها بهره ببریم.

شهردار قلب طهران در تشریح برنامه زنده اذان‌گاهی این منطقه بیان کرد: این برنامه‌ها از شنبه ۲۷ فروردین‌ماه در میدان شهدا آغاز می‌شود و با اجرای برنامه در عمارت دبیرالملک (یک‌شنبه، ۲۸ فروردین)، میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) (دوشنبه، ۲۹ فروردین)، باشگاه فرهنگیان (سه‌شنبه، ۳۰ فروردین) و سرای کاظمی (چهارشنبه، ۳۱ فروردین) ادامه خواهد داشت.

وی سیر اجرا در این برنامه را شامل مناجات‌خوانی، هم‌خوانی با قرآن، هم‌سرایی اسماالحسنی و اجرای اذان زنده برشمرد و ادامه داد: امیدواریم به برکت این ایام پرفضیلت، میهن اسلامی‌مان از گزند دشمنان در امان باشد و هر روز بالنده‌تر و پیروزمندتر از همیشه بدرخشد.

انتهای پیام 

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 20376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =