در جلسه امروز شورای شهری‌ها و شهردار تهران چه گذشت؟

عضو شورای شهر تهران گفت: دو مسأله نهضت مسکن‌سازی و راه‌اندازی سازمان فناوری در شهرداری دو موضوع عمده امروز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران بود

به گزارش شهر، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران درباره جزئیات جلسه هم‌اندیشی امروز شهردار تهران با اعضای شورای شهر اظهار داشت: این جلسه بیشتر جنبه اطلاع‌رسانی بین شهردار تهران و اعضای شورای شهر داشت و گزارشاتی از سوی آقای زاکانی ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی سازمان فناوری در شهرداری تهران و اجرای برنامه‌ها در قالب نهضت مسکن دو بحث عمده امروز جلسه هم‌اندیشی بود،گفت: سوالاتی درا ین زمینه از سوی اعضای شورای شهر مطرح شد که شهردار تهران به آن پاسخ داد و نقطه نظرات مختلفی مطرح شد.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ موضوع راه‌اندازی سازمان فناوری نوین و هوشمندسازی هر چه بیشتر پایتخت مورد تأکید شهردار تهران بود که اعضای شورا نقطه نظرات‌شان را مطرح کردند و از آنجایی که جلسه هم‌اندیشی بود مصوبه‌ای نداشت و تبادل نظرها صورت گرفت.

صادقی خاطرنشان کرد:‌ بیشتر اعضای شورای شهر در این جلسه هم‌اندیشی حضور داشتند و مهدی چمران رئیس شورای شهر هم به دلیل اینکه در دوره نقاهت هستند در این جلسه حضور نداشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 20378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =