۸۲ درصد واحدهای صنفی غیرمجاز در منطقه ۱۵ پلمپ شده‌اند

شهردار منطقه ۱۵ از استمرار اجرای طرح جهادی پلمپ واحدهای صنفی غیر مجاز در جنوب شرق پایتخت خبر داد و گفت: ۸۲ درصد مراکز صنفی غیر مجاز شامل ۱۷۸ واحد پلمپ شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای پی گیری مطالبه شهروندان پس از سال ها فعالیت غیر قانونی واحدهای صنفی غیر مجاز با توجه به نارضایتی شهروندان از نیمه دوم سال گذشته آغاز به کار کرد.

به گفته او، ۲۱۷ واحد صنفی غیر مجاز در سطح نواحی شناسایی شده که در مجموع ۸۲ درصد این واحد ها شامل ۱۷۸ مورد پلمپ شد و مابقی نیز در دستور کار مراجع قضایی و انتظامی قرار دارد.

صباغ با اشاره به اینکه این واحدها آسیب ها و معضلات متعددی را برای شهروندان ایجاد کرده بودند، افزود: این طرح  با همکاری همه جانبه ۴ ارگان انتظامی، قضایی، بهداشت و شهرداری از ناحیه یک کلید خورد و تمامی واحد های غیر مجاز جمع آوری ضایعات طی این مدت در نواحی یک و دو پلمپ شد.

شهردار منطقه به اجرای این طرح در ناحیه ۴ اشاره کرد و گفت:  ۴۲ واحد نیز در سطح ناحیه ۴ شناسایی شده است و اقداماتی نظیر اخذ حکم  پلمپ واحدها،   ابلاغ اخطاریه ها توسط کلانتری  و نصب بنر های هشدار در سطح ناحیه انجام و با حضور نماینده دادستانی ۶ واحد پلمپ شد.

او افزود: بسته شدن مراکز غیر مجاز در سطح منطقه پس از سالیان سال با توجه به تهدیدات زیست محیطی و بهداشتی عمومی همراه  با اخذ مجوز از  شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در راستای تحقق شعار «تهران شهر تلاش و سر زندگی» و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان جنوب شرق تهران انجام می شود.

براساس این گزارش اجرای این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه و تعداد قابل توجهی از پیام‌های تشکر شهروندان در سامانه‌های ۱۹۷ ناجا و ۱۸۸۸ شهرداری تهران منعکس شده که حاکی از رضایت شهروندان است.

انتهای پیام

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 20393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =