اجرای بیش از هزار و ۵۰۰ متر مربع کف‌پوش در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به تکمیل پروژه پیاده‌رو خیابان سجاد شمالی گفت: پیاده رو خیابان سجاد شمالی با اجرای بیش از ۱۵۰۰ متر مربع کف پوش، تکمیل شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی درخصوص تکمیل پروژه پیاده رو خیابان سجاد شمالی گفت: خیابان سجاد شمالی، معبری یک طرفه و جمع و پخش کننده است که بار ترافیکی خیابان های ابوذر، شهید پیغمبری و سجاد جنوبی را به قسمت شمال غرب منطقه منتقل می کند و شهروندان می توانند از آن قسمت به بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان شمشیری، خیابان قزوین، بازار امامزاده حسن(ع) و یافت آباد دسترسی داشته باشند.  

شهردار منطقه ۱۷، با بیان اینکه این پروژه در آذرماه سال قبل منعقد شد، اظهار کرد: از همان زمان عملیات اجرایی پیاده رو این خیابان را شروع کردیم. طی هماهنگی که با اداره آب و فاضلاب صورت گرفت، مجوز های نصب انشعابات آب و فاضلاب به طور پلاک به پلاک به اداره آب و فاضلاب معرفی و مساعدت های لازم صورت گرفت.

شنگی افزود: سپس بحث تعریض پیاده رو سجاد شمالی در دستور کار قرار گرفت و نهر به طور کامل جمع آوری شد و عملیات سنگ فرش و تعریض پیاده رو این خیابان نیز در دستور کار قرار گرفت که در این عملیات، حدود یک متر و ۲۰ سانتی متر به پیاده رو اضافه شد که باعث تردد راحت تر عابرین پیاده می شود. در این عملیت بیش از ۱۵۰۰ متر مربع کف پوش اجرا شد. با توجه به اینکه کف پوش های کار شده در این خیابان از نوع بساوایی است، نابینایان به راحتی می توانند از این مسیر به صورت پیوسته عبور کنند.

شنگی تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکسی های خطی از ابتدای خیابان سجاد شمالی به سمت میدان انقلاب می روند، این خیابان پرتردد است، لذا مبداء تاکسی های این خط در خیابان مذکور مستقر شده است. اتوبوس های شرکت واحد نیز در این خیابان دو ایستگاه دارد.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 20412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =