تدوین مقررات خاص و جوایز بخش مسابقه سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی جشنواره شهر

دبیر هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر از تهیه و اعلام مقررات خاص و جوایز بخش مسابقه سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر خبر داد.

مجید اکبرشاهی در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به اعلام مقررات خاص و جوایز بخش مسابقه سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی جشنواره گفت: تمامی سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی همسو با موضوعات جشنواره که به دوره پیشین جشنواره ارسال نشده باشند، می توانند در این بخش شرکت کنند.

وی افزود: در این بخش دو تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «بهترین فیلم» برای تهیه کننده و «بهترین اثر» با محوریت تهران شناسی و تهران نگاری و چهار دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به «بهترین فیلمنامه»، «بهترین بازیگر نقش اول زن»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد» و «بهترین کارگردانی» اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم شهر ادامه داد: توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی، به تصویر کشیدن تغییرات فرهنگی نقد تصویری، تحکیم بنیان خانواده، توسعه زیرساخت های شهری، مواجهه با بحران و مصائب با زیر مجموعه بلایای طبیعی (با نگاه ویژه به بیماری کرونا)، حکمرانی شهری با زیر مجموعه قانونگذاری و برنامه محوری؛ فعالیت جهادی، برقراری انضباط مالی و توسعه منابع، بازتعریف حقوق شهروندان و اشاعه آن و حفظ منابع شهری، توسعه پایدار با محوریت حفاظت از میراث طبیعی و شهری، توسعه و نگهداری فضای سبز، حفاظت از محیط زیست و آثار مرتبط با پایتخت ایران با محوریت تهران شناسی و تهران نگاری از اهم اهداف این جشنواره خواهد بود.

به گفته وی؛ ثبت نام آثار تنها به شکل اینترنتی و از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com و تا بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ امکان پذیر است.

اکبرشاهی یادآور شد: در این بخش نیازی به آپلود اثر (سریال و نمایش خانگی) در سایت نبوده و تنها بارگذاری تیزر آن کافی و قابل قبول است.

دبیر جشنواره فیلم شهر تاکید کرد: هشتمین جشنواره بین المللی  فیلم شهر و محله با شعار «اشاعه حقوق و اخلاق شهروندی» و با هدف تبدیل کلان شهر تهران به الگویی برای جهان اسلام توسط موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دبیری مجید اکبرشاهی تابستان سال ۱۴۰۱ در شهر تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 20417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =