برگزاری نخستین جلسه کمیته مناسب‌سازی منطقه ۷ در سال ۱۴۰۱

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ از برگزاری نخستین جلسه کمیته مناسب‌سازی این منطقه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، میکائیل علیپور با بیان این مطلب افزود: در این جلسه برنامه جامع اقدامات مناسب سازی سال ۱۴۰۱ اعلام و شرح وظایف هر معاونت مشخص شد.همچنین حضار در جریان روند و پیشرفت پروژه های مناسب سازی منطقه قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در این جلسه مقرر شد تا با همکاری معاونت های متولی در امر مناسب سازی، پروژه های مذکور تا مهرماه سال جاری به اتمام رسیده و همچنین اصول مناسب سازی در تمامی پروژه های منطقه لحاظ شود.

به گفته معاون شهردار منطقه ۷؛ مقرر شد تا نیمه سال ۱۴۰۱ معابر خیابان های انقلاب، آیت الله قدوسی، تقاطع قدوسی بزرگراه شهید صیادشیرازی، بهار شیراز و شریعتی و بوستان های شهید احمدی روشن، بهار شیراز، سه راه طالقانی و پارک شهید نیاکی مناسب سازی شود.

وی در پایان تاکید کرد: ساختمان های شهرداری ناحیه ۳، فرهنگسرای اندیشه و ساختمان سرای محله نیلوفر از جمله پروژه های سال ۱۴۰۱ هستند که مناسب سازی آنها باید در دستور کار قرار گیرد.

جلسه مذکور با حضور نمایندگان معاونت های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، معاونت اجتماعی و فرهنگی، معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی و دبیر کمیته مناسب سازی منطقه ۷ برگزار شد.

انتهای پیام

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 20422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =