نحوه فعالیت مراکز اهدای خون تهران در شب‌های قدر

زمان فعالیت مراکز اهدای خون استان تهران در شب‌های قدر ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش شهر به نقل از سازمان انتقال خون استان تهران، مراکز فعال اهدای خون در لیالی قدر از چهارشنبه ۳۱ فروردین تا دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد.

روز چهارشنبه ۳۱ فروردین و همزمان با اولین شب از لیالی قدر، مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز اهدای خون صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

 روز پنجشنبه اول اردیبهشت و همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان و روز ضربت خوردن حضرت علی(ع)، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و همچنین مراکز صدر، پیروزی، شهریار، رباط کریم و ورامین از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ فعال می باشند.

روز جمعه ۲ اردیبهشت و همزمان با دومین شب از لیالی قدر، مراکز وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز صدر، پیروزی و ورامین نیز از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان خون هستند.

روز شنبه ۳ اردیبهشت و همزمان با روز شهادت امیرالمومنین(ع)، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۶ پذیرای مردم نوعدوست و شریف برای انجام کار نجات بخش اهدای خون خواهند بود.

روز یکشنبه ۴ اردیبهشت و همزمان با سومین شب از لیالی قدر، مراکز وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و همچنین مراکز صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ برای حضور داوطلبان اهدای خون فعال است.

روز دوشنبه ۵ اردیبهشت و همزمان با روز ۲۳ ماه مبارک رمضان، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و همچنین مراکز صدر، پیروزی، نارمک، شهریار، شهرقدس و ورامین نیز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ در خدمت مردم نوعدوست برای اهدای خون خواهند بود.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 20431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =