توسعه حمل و نقل ویژه معلولان نیازمند حمایت همه‌جانبه است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با حضور در جمع تعدادی از مسئولان شبکه‌های فعال در حوزه افراد دارای معلولیت، بر مسئولیت اجتماعی شرکت واحد برای خدمت‌رسانی به همه اقشار جامعه تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی در دیدار با گروهی از مسئولان سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در زمینه معلولان که در محل سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد انجام شد، بر اهتمام مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به معلولان و جانبازان عزیز تأکید کرد و گفت: در حوزه حمل و نقل نیز شرکت واحد تمام تلاش خود را برای خدمت به این عزیزان به کار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، مسئولان تشکل‌های فعال در حوزه معلولان، مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل شرکت واحد در میان گذاشتند و خواستار توجه بیش از پیش به نیازهای معلولان در استفاده از امکانات و خدمات شهری شدند و ضمن استناد به قانون حمایت از معلولان، لزوم حمایت همه جانبه از توسعه حمل و نقل ویژه معلولان را مورد تأکید قرار دادند.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بعد از این دیدار با حضور در محل مؤسسه نیکوکاری رعد الغدیر، در جریان فعالیت‌های آموزشی، کارآفرینی و توانبخشی این مجموعه قرار گرفته و از نزدیک با خدمات مؤسسه مذکور آشنا شد.

انتهای پیام 

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 20458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =