میزبانی بوستان قصر از پاکبانان و باغبانان منطقه ۷

عضو شورای اسلامی شهر تهران ، معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۷ با حضور در ضیافت افطاری برپا شده در جوار مقبرة الشهدای گمنام بوستان قصر هم‌سفره پاکبانان و باغبانان منطقه شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این مراسم نصراله آبادیان شهردار منطقه گفت: در این شب تلاش داریم در راستای افزایش همدلی و جدا از مسائل روزمره، در کنار همکاران زحمتکش امور شهری ساعات خوبی را رقم بزنیم.

آبادیان ضمن ابراز خرسندی از اینکه توفیق پیدا کردیم در کنار این کارگران زحمتکش و خدوم میهمان خدا باشیم، اظهار داشت: نیروی انسانی سرمایه های ما هستند و قدردانی از آنها یکی از وظایف اصلی و ذاتی ما است. از همین رو با برپایی سفره افطار و حضور در آن امیدوارم که توانسته باشیم لحظات خوشی را هرچند کوتاه در کنار پرسنل منطقه که مانند اعضای خانواده ما هستند، ایجاد کنیم.

در این مراسم که با حضور ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری تهران ، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ ، مدیران شهری و شهروندان برگزار شد، برنامه های فرهنگی نیز به اجرا در آمده است.

انتهای پیام 

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 20464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =