تعیین بازه زمانی مجدد برای واریز فیش‌های عوارض

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به فیش‌های عوارض صادر شده در پایان سال قبل توسط شهرداری اظهار کرد: در گذشته روی این فیش ها لحاظ می‌شد که مدت زمان واریز ۴۰ روز است؛ دو فوریت لازم است و شهرداری باید ملزم شود این طرح را در یک بازه زمانی باز کند.

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر خود با اشاره به فیش های عوارض صادر شده در پایان سال قبل توسط شهرداری اظهار کرد: در گذشته روی این فیش ها لحاظ می شد که مدت زمان واریز ۴۰ روز است و شهرداری در سال قبل در کنار آن، مهلت واریز را ۲۸ اسفند ماه اعلام کرده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بازه زمانی برای تعیین تکلیف این فیش ها که در دست مردم مانده است در نظر گرفته شود، افزود: یک دو فوریت لازم است و شهرداری باید ملزم شود این طرح را در یک بازه زمانی باز کند.

علوی با بیان اینکه شهرداری مناطق می توانند اماکن ورزشی را بر اساس بودجه باز کنند، گفت: سازمان ورزش با شهرداری مناطق همکاری لازم را ندارد که این اماکن را باز کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه از ۲۰ فروردین ماه، درختانی از لاین شمالی و جنوبی راه آهن تهران- اهواز به بهانه احداث زیرگذر توسط شهرداری منطقه ۱۷ با استفاده از جرثقیل جابجا شده است، گفت: این منطقه دارای سرانه پایین فضای سبز است و ۹۰ اصله درخت از این منطقه جابجا شده که چون فصل جابجایی مناسب نیست، درختان خشک می شوند.

سوده نجفی با بیان اینکه تاکنون پاسخی به رانندگان تاکسی سرویس داده نشده است، اظهار کرد: یک بار برای همیشه این موضوع رسیدگی شود تا بتوانیم با دلایل محکم به رانندگان پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 20473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =