افزایش سرویس‌دهی خط ۵ مترو برای مسابقه فوتبال نساجی مازندران و مس کرمان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی خط ۵ به تماشاگران مسابقه فوتبال نساجی مازندران و مس کرمان، در روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، احسان حامدمقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است، گفت: امروز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی دو قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی میان نساجی مازندران و مس کرمان ممکن است به‌وقت اضافه برسد، افزود: آخرین قطار خط ۵ از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت ۲۲:۵۰ به ایستگاه ورزشگاه آزادی می‌رسند که مقرر شده است تا با نظارت مسئول ایستگاه ورزشگاه آزادی و با هماهنگی مرکز کنترل ترافیک، در صورت نیاز چند دقیقه بیشتر در این ایستگاه توقف داشته باشند.
وی تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال نساجی مازندران و مس کرمان و تسهیل در رفت آمد آنها، دو قطار فوق‌العاده در ساعت ۲۳:۱۵ از مبدأ ایستگاه ورزشگاه آزادی به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه) در نظر گرفته شده است.
لازم به توضیح است که زمان پایان فعالیت خطوط درون‌شهری متروی تهران و حومه ساعت ۲۲ است و تماشاگران پس از رسیدن به ایستگاه صادقیه باید از سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

انتهای پیام

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
کد خبر: 20510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =