ضرورت ساماندهی مبادی ورودی شهر تهران

در نخستین جلسه راهبردی بررسی ورودی‌های شهر تهران، بر ضرورت ساماندهی مبادی ورودی شهر تهران و تشکیل ستاد راهبری در این خصوص تاکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، با توجه به قرار گرفتن  شعار « کلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام» در اولویت تصمیمات و اقدامات مدیریت شهری و نیز اهمیت هویت بخشی به مبادی ورودی شهر تهران، موضوع «مطالعه و طراحی ورودی های شهر تهران» در نخستین جلسه راهبردی ورودی های شهر تهران با حضور مشاوران، اندیشمندان و متخصصان این حوزه بررسی شد.

در این جلسه که با هدف تدقیق تعاریف و مقیاس پروژه برنامه‌ریزی شده بود ضمن مرور سوابق مطالعاتی و طرح‌های ارائه‌شده توسط مهندسین مشاور در سالیان گذشته و نیز بیان تجارب و دغدغه‌های کارشناسان و مدیران شهری درگیر با موضوع، اعضای کارگروه تخصصی پروژه، نقطه نظرات خود را در زمینه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری اجرای پروژه ارائه کردند.

در ادامه این نشست یاسر جعفری، معاون طرح و برنامه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با اشاره به اهمیت تدوین سند عملیاتی پروژه در اسرع وقت بر تشکیل ستاد راهبری پروژه  نیز تاکید کرد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: باید با تعامل تمامی ارکان ذی نفوذ و همراهی اندیشمندان و متخصصان بتوان در جهت ساماندهی مبادی ورودی شهر تهران بگونه‌ای متناسب با جایگاه آن گام‌های بلندی برداشت.

انتهای پیام 

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 20515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =