برگزاری «شب‌های عاشقانه» در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) همزمان با شب‌های قدر

فرهنگ‌سرای رضوان همزمان با شب‌های قدر، ویژه‌برنامه «شب‌های عاشقانه» را در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای رضوان همزمان با شب‌های قدر ویژه‌برنامه «شب‌های عاشقانه» را در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌کند. این مراسم در شب‌های چهارشنبه ۳۱ فروردین، جمعه دوم اردیبهشت و یکشنبه چهارم اردیبهشت از ساعت ۲۳ تا ۲ بامداد در قطعه ۲۶ گلزار شهدا میزبان علاقه‌مندان است. 

مناجات‌خوانی، مداحی و بر سر گرفتن قرآن همراه با برپایی حسینیه کودک و ایستگاه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری بخش‌های مختلف این برنامه است و در پایان سفره سحری برپا خواهد شد. 

مداحان شب نوزدهم کربلایی علیرضا خوشرو و کربلایی محسن نامور هستند و در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم کربلایی علیرضا خوشرو و کربلایی مجید حسین‌خانی به مرثیه‌سرایی می‌پردازند. 

در شب‌های قدر مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ نیز در میدان آئینی امام حسین(ع) میزبان شهروندان است و ضمن پخش صدای مراسم احیای مسجد امام حسین(ع) در این میدان، فضایی برای نشستن مردم در فضای باز فراهم می‌کند. برپایی ایستگاه چای حضرت رضا(ع) با حضور خادمین حرم رضوی از دیگر بخش‌های این مراسم است.

انتهای پیام

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 20541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =