جلسه قرارگاه اجتماعی به ریاست شهردار تهران

بیستمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، بیستمین جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه جمع آوری معتادان متجاهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آخرین وضعیت مصوبات هجدهمین جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه شهرداران مناطق درگیر با معضل معتادان متجاهر گزارشی از آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح مناطق خود ارایه کردند.

سید مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ در گزارشی کوتاه با اشاره به لزوم ایجاد سهمیه بندی جمع آوری برای این منطقه اعلام کرد: از حدود ۱۰۰۰ نفر معتاد متجاهر سطح منطقه ۳۰۰ نفر آنها جمع آوری شده است و اگر سهمیه جمع آوری ایجاد شود آمادگی جمع آوری مابقی معتادان متجاهر نیز وجود دارد و در ادامه اقدامات نیز ۷۵ درصد پلاک های قرمز منطقه تخریب، جمع آوری و پلمب شد.

رضا پوریافر شهردار منطقه ۴ در گزارشی از آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه ۴ بیان کرد: هزارو ۳۵۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۴ جمع آوری شده است که ۶۰ نفر آنها از بانوان بودند.

در ادامه جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی شهر تهران امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ در تشریح آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای اجرای طرح، هزارو ۶۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۱۲ جمع آوری و در ادامه نیز ۱۰۵ پلاک قرمز شناسایی و با دستور قضایی پلمب شد.

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: ۱۴۱ بنای متروکه و خرابه نیز در سطح منطقه شناسایی شد و اطلاعات آن ها در اختیار پلیس قرار گرفت.

مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ نیز در گزارشی کوتاه اعلام کرد: از ابتدای طرح جمع آوری معتادان متجاهر هزارو ۴۲۰ معتاد از سطح منطقه جمع آوری و نزدیک به ۷ مورد اماکن نیز پلمب شد.

مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ با بیان این مطلب که هزارو۹۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری شده است گفت: ۱۸۰ واحد پلمب و تغییر کاربری در سطح منطقه ۱۵ انجام شده است.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز در گزارش خود بیان کرد: قرارداد ۵ برج نوری بسته شده است و شب گذشته نیز ۱۰۱ نفر در گرمخانه های ما مستقر بودند.

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ بیان کرد: این گزارش از آخرین وضعیت رود دره فرحزاد است که در بازدید روز پنجشنبه حاصل شد، از مجموع ۲ هزارو ۱۰۰ متر طول رود دره فرحزاد، اقدام های لازم در  هزارو ۳۵۰ متر آن انجام شده است. 

به گزارش خبرنگار شهر، نوزدهمین جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی شهر تهران هفته گذشته در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار شده بود.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 20612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =