نیروهای انقلابی فریب نقشه‌های نظام سلطه را نمی‌خورند/ ضرورت تبدیل پسماند از تهدید به فرصت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر بازیافت ۱۰ درصدی را شاهد هستیم و امیدواریم شاهد شکل‌گیری یک محیط پاک با مدیریت صحیح پسماند باشیم و پسماند را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حضرت علی(ع) شخصیت بی بدیل تاریخ است، اظهار کرد: دوست و دشمن از این شخصیت با امتیازات، ویژگی ها و توانمندی های بزرگ یاد کرده‌اند. حضرت علی(ع) از شدت عدالت به شهادت رسید و امیدواریم ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

نایب رئیس شورای شهر ضمن گرامیداشت روز معمار خاطرنشان کرد: معماری موجود تهران معماری وحشی و غیرقابل ارتباط انسانی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در رابطه با معماری ایرانی-اسلامی سخن گفتند و همه ما وظیفه داریم نسبت به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به شهادت سپهبد قرنی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی از روز اول کنار مردم ایران بود.

سروری ضمن تبریک به مناسبت روز سپاه پاسداران گفت: اگر سپاه نبود کشور نبود و امروز شاهد هستیم که سپاه در کنار نیروهای مسلح نماد اقتدار و بزرگی کشور است.

وی با بیان اینکه در هدف گیری سال ۸۴ در مجلس بازیافت ۸۰ درصدی را مورد طرح قرار دادند، یادآور شد: در حال حاضر بازیافت ۱۰ درصدی را شاهد هستیم و امیدواریم شورای ششم در کنار شهرداری این موضوع را محقق کند و هر روز شاهد شکل گیری یک محیط پاک با مدیریت صحیح پسماند باشیم و پسماند را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حوادث کشور نشان می دهد که دشمن برنامه ریزی جدی دارد، گفت: هم افزایی، انسجام و وحدت نیروهای انقلابی و دولت و مجلس و شوراها زمینه ای شده که دشمن این موضوع را با قدرت در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: در کشورهای همسایه بحث شیعه و سنی را مطرح می کنند و مساجد را منفجر می کنند تا القا کنند که درگیری مذهبی در حال شکل گیری است.

سروری با بیان اینکه در داخل ایران تلاش کردند یک فضای منفی ایجاد کنند تا اختلاف بین امت شکل بگیرد، یادآور شد: در خصوص سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه یک فضا سازی شکل گرفت در حالیکه پسر رئیس مجلس اعلام کرده که خطایی صورت گرفته و ریاست مجلس نیز با این موضوع مخالفت کرده بود. ما تعجب می کنیم که دختر وزیر قاچاق کالا انجام داد و از بیت المال سوء استفاده کرد اما معاون اول ریاست جمهوری که نماد اصلاح طلبان بود در دفاع از او چگونه سخن گفت. ما ندیدیم که جریان رسانه ای خانم ها و آقایان در این زمینه حساسیت نشان دهند اما در خصوص کسی که خدماتش در تهران و کشور آشکار است با ناجوانمردانه ترین اشکال تبلیغاتی مورد تهمت قرار گرفت در حالیکه روز اول اعلام کرد که با این سفر مخالف بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آنها نخواستند این کلام را بشنوند، اظهار کرد: به گونه ای برنامه ریزی کردند که این سفر را به مجلس و دولت نسبت بدهند. وضعیت هم افزایی در کشور مورد هدف دشمن است. دولت و مجلس و نهادها هم افزا هستند که کشور را رو به جلو ببرند اما چرا در دنیا به دنبال این هستند که مسئله قرآن سوزی را مطرح کنند و یا قوا را مورد هدف قرار دهند.

وی تأکید کرد: آنها فکر می کردند که این شورا یک شورای قبرستانی خواهد بود اما دیدند که در عین مطالبه گری جدی برای رفع مشکلات، نشان داده که یک همبستگی بزرگ در آن وجود دارد. نیروهای انقلابی هوشمند هستند و فریب نقشه های نظام سلطه را نمی خورند و امیدواریم شاهد گسترش خدمات ناشی از همبستگی قوای مختلف کشور باشیم که این هوشیاری و بصیرت انقلابی تحت مدیریت رهبر معظم انقلابی روزهای خوبی را برای کشور رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 20618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =