برگزاری محفل انس با قرآن خودرویی به همراه توزیع افطاری ساده در منطقه ۷

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ گفت: در یک اقدام نوآورانه امسال تلاش کردیم تا با برپایی محفل انس با قرآن خودرویی به صورت سیار و توزیع افطاری ساده در نقاط پرتردد و بیمارستان امام حسین (ع)، موقعیتی را فراهم کنیم تا تمامی شهروندان از خدمات ارائه شده، بهره مند شوند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی با بیان این مطلب افزود: این کاروان همزمان با فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان و لیالی قدر اقدام به برپایی محفل انس با قرآن سیار خودرویی در نقاط پرتردد سطح منطقه کرد.

وی در ادامه یادآور شد: قرائت سوره قدر و جز خوانی قرآنی توسط نوجوانان دهه هشتادی، سنج و دمام زنی، نی، مداحی، مرثیه خوانی به مناسبت شهادت امیرالمومنین(ع) و اذان زنده بهمراه توزیع افطاری ساده ویژه همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع) از جمله برنامه هایی بود که برگزار شد.

معاون شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: همچون دیگر شب های قدر دختران نسل چهارم انقلاب (دهه هشتادی ها) در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲لغایت ۲۴ در کنار مقبره شهدای باغ موزه قصر با خواندن دعای جوشن کبیر، مراسم قرآن به سر گرفتن و مداحی را برگزار خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: با فرارسیدن شبهای قدر و حضور شهروندان در مصلی امام خمینی (ره) به جهت حضور در آیین ویژه احیای این شبهای با برکت ، اداره سلامت منطقه ۷ در راستای لزوم خدمت رسانی مدیریت شهری به شهروندان، اقدام به ارائه خدمات سلامت محور "طرح سلامت در ضیافت" از قبیل ویزیت پزشکی و مشاوره، تست قند خون و فشار خون،توزیع ماسک و ... به شهروندان کرد.

انتهای پیام

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 20636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =