تکمیل برخی پروژه‌های نیمه‌تمام پایتخت؛امسال/از شهرداری برای تحقق بودجه و برنامه‌هایش حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنابر آنچه پیش از این از سوی شهرداری تهران اعلام شده، تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام پایتخت بر اساس بودجه پیش‌بینی شده تکمیل خواهد شد.

ناصر امانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه موفقیت هایی توسط شهرداری تهران در ایام اخیر به دست آمده است، خاطرنشان کرد: از جمله این توفیقات می‌توان به تحقق 93 درصدی بودجه سال قبل اشاره کرد که پس از ارائه جزئیات و اطلاعات در خصوص تحقق بودجه، ارزیابی عملکرد انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هنوز میزان مطالبات و بدهی‌ها مشخص نشده است، اظهار کرد: ارقام باید به صورت شفاف و مشخص از سوی شهرداری به شورا ارائه شود.
امانی همچنین تصریح کرد: شهرداری پیش از این اعلام کرده که در زمینه تحقق بودجه، بیشتر از بودجه مصوب شورا هدف‌گذاری کرده است و اگر این اتفاق بیفتد، بسیار عالی است و می توان بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده در بودجه را اجرا کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس آنچه پیش از این شهردار پایتخت اعلام کرده و بر مبنای بودجه، پروژه‌های نیمه تمام از جمله خط شش و هفت به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: عملیات عمرانی بزرگراه‌های نیمه تمام شامل بزرگراه یادگار امام(ره) و بزرگراه شهید شوشتری نیز با این اعتبارات تکمیل خواهد شد.
امانی ابراز امیدواری کرد که شهرداری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به خوبی نسبت به عملیاتی کردن بودجه و طرح‌ها در سال جاری اقدام کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ما نیز در شورا حمایت کافی را خواهیم داشت که تحقق بودجه و اجرای برنامه‌ها به نتیجه برسد.
انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 20664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =