تلاش استانداری تهران برای احیای ۸۰۰ واحد تولیدی راکد استان

معاون استاندار تهران از تلاش برای احیای ۸۰۰ واحد تولیدی راکد در سطح استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تحقق احیای واحدهای تولیدی استان تهران از همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل بهره خواهیم گرفت.

به گزارش شهر، حشمت اله عسگری معاون استاندار تهران در تشریح روند احیای واحدهای تولیدی راکد در سطح استان تهران گفت: در سال گذشته موفق شدیم ۴۰۴ واحد راکد و غیرفعال را با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل احیا کنیم. البته حدود ۸۰۰ واحد تولیدی راکد دیگر در استان وجود دارد که از سال های گذشته غیر فعال شده است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در هدف گذاری های صورت گرفته در قالب جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد استان تهران اقدام خواهد شد.

عسگری افزود: یکی از هدف‌گذاری‌های اقتصادی استان تهران در سال ۱۴۰۱ حرکت در راستای احیاء واحدهای تولیدی راکد استان، تکمیل و افزایش ظرفیت واحدهایی است که به دلیل مسائل و مشکلاتی از قبیل نیاز به سرمایه درگردش و استهلاک ماشین آلات و تجهیزات از تمام ظرفیت خود استفاده نمی‌کنند.

منبع : ایسنا

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 20685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =