تجلیل از پاکبانان نمونه در منطقه ۶

در آستانه روز کارگر و همزمان با هفته زمین پاک، طی مراسمی با حضور مسعود رنجبریان شهردار منطقه شش، شینا انصاری مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری، از پاکبانان نمونه نواحی ششگانه منطقه ۶ تقدیر شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، در این مراسم مسعود رنجبریان شهردار قلب پایتخت  واژه پاکبان را تداعی صداقت، شرافت، نجابت و دلسوزی و وظیفه شناسی دانست و گفت: این انسان های پاک در صف اول و در شمار اصلی ترین خدمتگزاران به جامعه هستند، چراکه آنان انسان هایی بی ادعا و زحمتکشانی بی منت به شهروندان محسوب می شوند.

او ادامه داد: نظافت و تمیزی شهر، اولین خواسته مردم از مدیریت شهری است و این بدین معنا است که خدمت پاکبانان به شهروندان از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

بر اساس این گزارش، مسعود رنجبریان شهردار منطقه شش تهران از دانش آموز دوستدار محیط زیست به واسطه فعالیت های حمایتی از محیط زیست و ساخت لوازم کاربردی از دور ریختنی ها تقدیر کرد.

 گفتنی است؛ به همت حوزه بسیج شهرداری منطقه ۶ به پاکبانان حاضر در این مراسم بسته های معیشتی اهدا شد.

پلاک کوبی ساختمان دوستدار محیط زیست

در حاشیه این مراسم برای اولین بار در سطح شهر تهران ساختمان شرکت آب و فاضلاب واقع درمنطقه ۶ پلاک دوستدار محیط زیست دریافت کرد.

این شرکت به علت همکاری های ارزشمندی که  در حوزه تفکیک پسماند و آموزشهای محیط زیستی با شهرداری منطقه داشت موفق به دریافت پلاک دوستدار محیط زیست شد.

مانور پاکسازی  محیط زیست در معبر خیابان کارگر تهران

در پایان این مراسم  و به مناسبت  هفته زمین پاک  مانور پاکسازی محیط زیست با مشارکت فعالان محیط زیست و سمن های قلب پایتخت در معبر خیابان کارگر حد فاصل مرکز قلب تهران تا میدان انقلاب برگزار شد.

این حرکت نمادین به منظور جمع آوری زباله های غیر بازیافتی از معابر  و ایجاد انگیزه جهت مشارکت شهروندان در موضوع توجه به محیط زیست و تفکیک زباله صورت گرفت.

انتهای پیام 

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 20724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =