برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص بودجه سال جاری در منطقه ۲۱

جلسه هم اندیشی با حضور شهردار منطقه۲۱، معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه با محوریت بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در ابتدای جلسه گفت: در مسیر تایید طرح‌ها و پروژه‌ها می بایست دقت لازم و بررسی جامع با محور قرار دادن تمامی جوانب پیشنهادی مدنظر قرار گیرد و سپس در مرحله تخصیص اعتبار واقع شود. در این میان کیفیت و ماهیت ساختاری پیشنهادات سازنده جهت انجام امور روزمره به شکلی متفاوت که بهره وری سازمانی را نیز ارتقاء دهد، مورد استقبال قرار می گیرد.

وی ادامه داد: توجه ویژه به مبحث فرآیند مداری و اصلاح فرآیندهای موجود بسیار اهمیت دارد. وجود ایده های جایگزین نیز در مسیر تایید بسیار ضروری است، چرا که ایجاد وقفه هایی از این قبیل منجر به اتلاف وقت و تحمیل هزینه های مختلف به سازمان خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: در جلسات داخلی معاونت ها، روند مطلوب از این قرار است تا موضوعات سنوات گذشته به اتمام برسند و سپس موارد و موضوعات جدید مطرح و مصوب شوند. در این مسیر اتخاذ تدابیر هوشمندانه به منظور بررسی تنگناها و ظرفیت های پیش رو مورد نظر است.

کاشانی پور اظهار داشت: تعیین بودجه سال ۱۴۰۱ بر این نکته متمرکز خواهد بود که برنامه ها و اهداف پیش رو به صورت منطقی و در قالبی صحیح مورد برنامه ریزی و اجرا قرار گیرد؛ تا ماه آخر امسال برای ما در مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱، ماه نظارت و امتیازدهی باشد.

انتهای پیام

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 20727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =