برپایی پردیس اجتماعی و فرهنگی مقاومت در منطقه ۲ همزمان با روز جهانی قدس

شهرداری منطقه۲ به مناسبت روز جهانی قدس با برپایی پردیس فرهنگی مقاومت میزبان شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار منطقه در تشریح برنامه های روز قدس گفت: مدیریت شهری منطقه با هدف پاسداشت روز جهانی قدس  با برپایی پردیس اجتماعی و فرهنگی مقاومت  تمهیدات لازم برای میزبانی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس را پیش بینی کرده است .
وی افزود: به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه پردیس مقاومت  باشعار "القدس هی المحور" در ۱۱غرفه ، محدوده شرق به غرب خیابان انقلاب اسلامی نبش خیابان قدس  برپا می شود.
صالحی گفت: غرفه کودکان مکتب عشق، ایستگاه ورزش و تفریحات ،ایستگاه ویژه بانوان و نمایشگاه عکس دختران روز اولی ها و تصاویری از نمادهای مقاومت فلسطین و کودکان، غرفه میزخدمت و... از جمله بخش های ایستگاه های پردیس مقاومت است که خدمات فرهنگی- هنری، معنوی، ورزشی، آموزش های شهروندی و سلامت محور ارائه می کند.
وی بابیان اینکه استفاده از ظرفیت و مشارکت حداکثری مساجد، پایگاه های بسیج وگروه های خودجوش مردمی از رویکردهای مورد توجه در در برنامه های روز قدس است، گفت: برگزاری نمایشگاه هنری تابلوی مقاومت درقالب آثارعکس، نقاشی، کاریکاتور، خطاطی، پوستر و هنرهای تصویری  در مساجد، برگزاری شب های شعر در قالب ادبیات مقاومت درسرای محلات، تولید محتوا با موضوع قدس، مقاومت، انتفاضه و انتشار در فضای مجازی ، برپایی مسابقه کتابخوانی و... از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که در سطح محلات برگزار می شود.
شهردار منطقه ۲ افزود: نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، بسط و گسترش فرهنگ مقاومت، انتفاضه و قدس شریف در افکار ملل مسلمان  از جمله اهداف و رویکرد برنامه های روز قدس است.

انتهای پیام

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 20741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =