ارائه خدمات رایگان سلامت‌محور در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در راستای بهبود وضعیت سلامت شهروندان به ویژه در محلات کم برخوردار، تیم جهادی با مشارکت انجمن احیاءالقلوب ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در روزهای پنجشنبه و جمعه، هشتم و نهم اردیبهشت از ساعت۱۶ تا ۱۹ در مدرسه سید الشهداء مرتضی گر مستقر خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عموی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه یکی از برنامه های مهم و اولویت دار این منطقه را حمایت از اقشار کم برخوردار و ارتقاء سطح سلامت شهروندان بویژه افراد آسیب پذیر عنوان کرد.  
او افزود: خدمات سلامت محور در زمینه ها و تخصص های مختلف ویزیت پزشکی، مامایی، روانشناسی، تغذیه، طب سنتی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، داروخانه و سونوگرافی  پیش بینی شده است.  
او اهدای بسته های فرهنگی و سلامت محور را از دیگر خدمات ارائه شده در این برنامه اعلام کرد و گفت: طی رایزنی صورت گرفته با سایر تیم های جهادی در نظر است از این دست برنامه ها در دیگر محلات کم برخوردار نیز اجرا شود.
هدایت در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه امکان بهره مندی از خدمات پزشکی تخصصی درمانگاه شهرداری منطقه ۱۹ بصورت رایگان برای افراد کم بضاعت فراهم شده است، اظهار کرد: به همین منظور افراد کم برخوردار می توانند طی تماس با اداره سلامت منطقه به شماره ۵۵۵۲۲۲۱۱  و دریافت معرفی نامه از خدمات پزشکی تخصصی این درمانگاه بهره مند شوند.
 

انتهای پیام 

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 20779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =