ارتقای ایمنی محله‌های منطقه۱۴ با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی «دوام»

ضیافت افطاری ساده مسئولان و اعضای خانه های دوام محلات با حضور شهردار منطقه۱۴،مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران و معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این نشست صمیمانه ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای دوام منطقه ۱۴ در سال گذشته، بر سلامت و ایمنی شهروندان، اجرای طرح های دوام مسجد محور، بهره مندی از ظرفیت نخبگان و اجرای برنامه های آموزشی ویژه نوجوانان برای پیوستن به این گروه های مردمی تاکید شد.
شاهین مظفری، معاون بازیابی، توانمند سازی و مشارکت جامعه محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه گروه های دوام با بیش از۲۱ هزار نفر از بزرگترین تشکیلات ساماندهی شده است، از برگزاری دوره های تخصصی ویژه اعضای دوام و بهره مندی از ظرفیت این گروه های مردمی برای فرهنگسازی و ارتقای ایمنی بیشتر خانواده ها و محلات خبر داد.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز با اشاره به نقش مثبت و موثر گروه های دوام برای سلامت و ایمنی شهروندان و زیست محیط شهر، گفت: علاوه بر اینکه در زمان اضطرار و شرایط احتمالی بحران  می توان به نحوی شایسته از آموزه ها و فعالیت دوامیان برای حفظ آمادگی و ایمنی شهر و شهروندان در مواجهه با این حوادث بهره برد، در همه مباحث شهری و اجتماعی و موضوعات مرتبط با ایمنی مدارس، بافت فرسوده و... فعالیت گروه های دوام به عنوان بازوی توانمند برای مدیریت شهری کارگشا و مثمر ثمر است.
سالاری پور با تاکید بر نقش خانه دوام و ایمنی به عنوان تشکلی مردمی و داوطلبانه، از برنامه مدیریت شهری برای هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود محلی چون نخبگان و فعالیت مضاعف این تشکل در سرای محله منطقه ۱۴در راستای ارتقاء فرهنگ پیشگیری، آمادگی، ایمنی  شهروندان  و اداره بهتر شهر و خدمات به مردم دارالمومنین  خبر داد.

انتهای پیام

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 20789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =