نمای شهری بزرگراه محمد علی جناح ساماندهی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت:نما و منظر شهری بزرگراه محمد علی جناح با مشارکت شهروندان و اصناف بهسازی و ساماندهی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علیرضا جعفری با اشاره به اینکه تأمین نشاط و سرزندگی شهری یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است،گفت: نابسامانی و آشفتگی سیمای شهری در ابعاد و لایه های مختلف آن بر روحیات و رفتارهای شهروندان تأثیر قابل توجهی می گذارد که علاوه بر کاهش کیفیت محیطی نارضایتی شهروندان نسبت به شهر و عدم تلاش برای بهبود وضعیت آن را موجب می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه ایجاد وحدت بصری در تابلوها نقش بسزایی در هماهنگی نما و زیبایی شهری دارد، حذف سازه های تبلیغاتی غیر استاندارد و یکسان سازی سردر واحد های صنفی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه طرح آرام سازی منظر شهری و ساماندهی تابلوهای اصناف از سال گذشته در دستور کار منطقه قرار دارد، افزود: در این طرح زوائد نمای ساختمانها و اصناف بزرگراه محمد علی جناح  با همکاری شهروندان،جمع آوری و یکپارچه سازی تابلوها مطابق با استاندارد و شیوه‌نامه مشخص اجرا شد.
به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو؛ در حال حاضر این طرح حدفاصل خیابان آزادی تا بزرگراه شیخ فضل اله انجام و براساس اولویت بندی صورت گرفته در سایر محورها اجرا می شود.
جعفری  افزود: در حال حاضر طرح ساماندهی بصری تابلوهای صنوف در خیابان های ستارخان ،دادمان، کوی نصر ،شهرک نیایش ، بزرگراه اشرفی اصفهانی و... اجراشد و مابقی خیابان ها نیز در برنامه های اتی پیش بینی شده است.

انتهای پیام

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 20798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =