بیستمین همایش عمری با قرآن در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود

همزمان با روز قدس، بیستمین همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی شهر تهران با عنوان «عمری با قرآن» برگزار می‌شود و در این برنامه از پنج استاد پیشکسوت قرآن تجلیل می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، سعید زکی‌لو رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: برگزاری همایش عمری با قرآن یکی از برندها و مهم‌ترین برنامه‌های شاخص این فرهنگسرا بوده و به مدت ۱۹ سال هر سال در ایام ماه مبارک رمضان اجرا شده است. نوزدهمین همایش عمری با قرآن به دلیل همه‌گیری کرونا سال گذشته در اواخر پاییز برگزار شد.

وی ادامه داد: هم اکنون با توجه به واکسیناسیون عمومی و پایین آمدن آمار ابتلا ، تصمیم گرفتیم به یاری پروردگار و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی این همایش را روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای قرآن برگزار کنیم.

زکی‌لو در ادامه اعلام کرد: تجلیل از پنج پیشکسوت قرآنی شهر در این همایش صورت می‌گیرد. اساتید رشته‌های مختلف علوم قرآنی از جمله قرائت، داوری، مدیریت، تدریس ، هنر و ... پس از جلسات کارشناسی متعدد انتخاب و دعوت شدند که در این مراسم از تلاش‌های قرآنی آن ها در طول سال‌های متمادی تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ در بیستمین همایش عمری با قرآن، هادی موحد امین، قاری بین‌المللی کشورمان قرائت کرده و گروه تواشیح اهل البیت به سرپرستی هادی آرزم به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

انتهای پیام

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 20806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =