برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۱۹ در مسیر راهپیمایی روز قدس

شهردار منطقه ۱۹ گفت: پردیس فرهنگی منطقه ۱۹ در مسیر راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس در ضلع شمال غربی چهار راه ولیعصر (عج) برپا می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به اینکه برنامه‌های روز قدس در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی و با محور وحدت و مقاومت امت اسلامی اجرا می‌شود، افزود: برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور با عنوان تابلو مقاومت، تدارک ویژه برنامه های هنری برای کودکان و نوجوانان و توزیع محصولات فرهنگی و کتابچه از برنامه های پردیس فرهنگی مقاوت منطقه ۱۹ است.
به گفته این مسئول؛ برپایی شب های شعر با محور ادبیات مقاومت در سرای محله خانی آباد جنوبی، تکریم نوجوانان و جوانان انقلابی در مساجد تحت عنوان تکریم راه مقاومت و اجرای سرود های گروهی در معابر پر تردد منطقه، تولید محتوا، موشن و مسابقه نقاشی هنر مقاومت در فضای مجازی از جمله برنامه های فرهنگی  تدارک دیده شده در مساجد و سراهای محلات ویژه روز قدس هستند.
شهردار منطقه از هماهنگی و تسهیل حضور اقشار مختلف شهروندان با محوریت پایگاه های بسیج، مساجد و سراهای محلات تحت عنوان جلوه حضور خبر داد.
هدایت از فضاسازی اماکن از جمله سرای محلات، مساجد و معابر منطقه خبر داد و گفت: به همین منظور ۳۰ عدد بنر با محتوای ادبیات مقاومت در معابر اکران شد و خودرو آرایی و موتور آرایی نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام 

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 20818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =