حضور نیروهای خدمات شهری در مسیر راهپیمایی از ساعت ۶ صبح/استقرار ۲۸۰ نیروی کارگری در نواحی مختلف منطقه

شهردار منطقه۶ از آمادگی کامل این منطقه به منظور هر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و در ادامه ، برنامه های اجرایی و آماده سازی این روز را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مسعود رنجبریان درباره این خبر گفت: بخش اعظم راهپیمایی روز جهانی قدس در محدوده این منطقه واقع شده است. از این رو، اقدامات ویژه ای از سوی شهرداری این منطقه صورت گرفته که از اهم این اقدامات می توان به  زیباسازی، رنگ آمیزی، شستشو و پاکسازی نماها و کلیه جداول و المان های شهری در معابر منتهی به خیابان انقلاب، میدان فردوسی،میدان انقلاب، دانشگاه تهران، خیابان ولی عصر(عج)، چهارراه ولیعصر(عج)، ، خیابان کریم خان، میدان ولی عصر(عج)، بلوار کشاورز و خیابان کارگر اشاره کرد .

 به گفته رنجبریان؛  از دیگر برنامه های روز جهانی قدس حضور نیروهای خدمات شهری و پیمانکاران از ساعت ۶ صبح، حضور عوامل فوریتهای  ۱۳۷ به همراه خودرو و تجهیزات کامل در میدان فردوسی و انقلاب، استقرار ۲۸۰ نفر نیروی کارگری در روز مراسم مطابق پهنه بندی که نواحی یک و دو هر کدام ۱۰۰ نفر و نواحی سه تا شش هر کدام ۲۰ نفر، استقرار جرثقیل خاور و بالابر ستاد اجرایی در کوچه رهنما، استقرار ۱۰۰نفر نیروی کارگری فضای سبز در خیابان انقلاب، آزادی، بلوار کشاورز، وصال و قدس،  ۴۴ دستگاه خودرو بازیافت و ۸۰ نیروی انسانی مطابق پهنه اعلامی قبل از شروع مراسم و شرکت شهربان با تعداد ۳۶دستگاه خودرو ،۲۰دستگاه موتور سیکلت و استقرار ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در مسیر راهپیمایی و نقاط حساس است.

 این مقام مسئول  با اشاره به  پاکسازی و شستشوی ایستگاههای اتوبوس درمسیر راهپیمایی، تصریح کرد: شستشوی معابر، رنگ آمیزی جداول، مخازن و زیر مخزنی، شستشو و پاکسازی پلهای عابر پیاده ، پاکسازی برچسب و پوستر، حذف زوائد فیزیکی و بصری و ... اقدامات در حال اجرا از سوی شهرداری این منطقه است و تا پایان روز  پنجشنبه ۸ اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

رنجبریان  در ادامه افزود: ستاد بحران ضمن هماهنگی با هلال احمر ، اورژانس و آتش نشانی تمهیدات ایمنی لازم را بعمل خواهد آورد.

تشریح ویژه برنامه های فرهنگی روز قدس

شهردار منطقه۶ در خصوص برنامه های فرهنگی روز قدس ابراز داشت:برپایی غرفه کودک و فلسطین، ورزش و تندرستی، چهره مقاومت، جملات ماندگار، خدمات سلامت، طراحی چهره، عفاف و حجاب، توزیع محصولات فرهنگی، مشاور حقوقی, نمایشگاه عکس از برنامه های معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این منطقه در مراسم یوم الله آخرین جمعه ماه مبارک است.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری مراسم شب شعر در سرای محله نظامی با موضوع ادبیات مقاومت ، راه اندازی پویش حامیان قدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع تاریخچه فلسطین و قدس شریف در سرای محله جمالزاده، تجلیل از جوانان مومن و انقلابی در قالب گروه‌های خودجوش و جهادی در محله والفجر و کشاورز، اجرای گروه سرود دانش آموزی با موضوع سرود مقاومت در میادین حضرت ولیعصر (عج)، هفتم تیر، فردوسی، انقلاب، فاطمی، پخش فیلم سینمایی مرتبط با موضوع فلسطین  توسط سرای محله ساعی،پخش مستند مقاومت در سرای محلات ولیعصر، جمالزاده، سنایی، امیر آباد، ساعی و جهاد نیز به مناسبت روز قدس صورت خواهد گرفت.

شهردار منطقه شش در پایان اظهار امیدواری کرد که با همدلی و بسیج ظرفیت‌های شهرداری تهران و بهره‌ گیری از تجربیات سال‌های گذشته در این خصوص و همچنین توانمندی بخش‌های مختلف، روز باشکوه و با عظمتی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام 

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 20820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =