۴۱ معبر غرب تهران در سال جاری آسفالت‌کاری مکانیزه می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است تا پایان سال جاری ۴۱ معبر در محدوده غربی تهران مورد آسفالت‌کاری مکانیزه قرار گیرد.

مجتبی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت شهری در سال جاری توجه ویژه ای به موضوعات فنی و عمرانی دارد، به طوری که بودجه مورد نظر عمرانی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ افزود: بخشی از ۴۱ معبر مورد اجرای آسفالت کاری در این محدوده به دلیل فرسودگی آسفالت که سالیان زیادی از عمر مفید آسفالت کاری آن می گذرد مورد اجرا قرار خواهد گرفت و بخشی دیگر از معابر براساس تراکم تردد خودرویی مورد تائید کارشناسان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته با حضور شهردار تهران و توجه به درخواست شهروندان شهرک الهیه، دستورات مناسبی برای تامین و اجرای آسفالت معابر این شهرک صورت گرفت و رضایت مندی شهروندان را به همراه داشت، چرا که شهروندان این شهرک در طول این سال ها از معابر خاکی تردد داشتند و مشکلاتی برای آنها به وجود می آمد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: در سال گذشته تنها ۱۸ معبر مورد احداث قرار گرفته است که نسبت به سال مشابه(۹۹) با افزایش ۴۰ درصدی رو به رو بوده ایم.

وی تصریح کرد: منطقه ۲۲ به دلیل پراکندگی محلات مسکونی و رونق تاسیس تعاونی های مسکن و شهرک ها نیازمند احداث معابر جدید است که این امر در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد؛ همچنین به دلیل حجم بالای معابر بزرگراهی و اینکه این منطقه ورودی غربی تهران به حساب می آید نیازمند آسفالت ریزی با کیفیت است که قیر پلیمری برای بالا بردن طول عمر آسفالت به کارگرفته می شود.

رشیدی به بخشی از معابر مورد اجرای طرح روکش آسفالت مکانیزه در سال جاری در منطقه غربی پایتخت اشاره کرد و گفت: بیشترین سهم این طرح در محدوده ناحیه شش این منطقه با ۲۳ معبر به اجرا در خواهد آمد؛ بلوار شرقی ورزشگاه آزادی، زیرگذر بلوار خادمین، زیرگذر بلوار اردستانی، خیابان گلهای شهرک شریف، معابر آفتاب ۲۲، خیابان ۱۸ متری بنفشه و معابر شهرک شهید باقری از جمله معابر مورد اجرای این طرح خواهند بود.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 20824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =