رونمایی از طرح حکمت‌کارت کارکنان سازمان آتش‌نشانی/امکان خرید از فروشگاه‌های اتکا برای آتش‌نشان‌ها فراهم شد

مراسم رونمایی از طرح حکمت کارت کارکنان سازمان آتش نشانی تهران با حضور معاونان و کارکنان این سازمان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در این مراسم که با حضور تعدادی از معاونان، مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، از کارت اعتباری حکمت ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی تهران رونمایی شد.

سید مجتبی حاجی محمدی معاون مالی و اداری سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: طرح حکمت کارت با تدابیر مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران و هماهنگی با مدیران فروشگاه‌های زنجیره ای اتکا، جهت بالا بردن قدرت خرید کارکنان سازمان آتش نشانی تهران، به منظور خرید مواد غذایی، اقلام بهداشتی، کالاهای بادوام و... اجرا خواهد شد و کارکنان سازمان آتش نشانی تهران می توانند همانند خانواده های نیروهای مسلح، جانبازان و... از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای اتکا در سراسر کشور خرید خود را انجام دهند.

وی افزود: این کارت ها از روز شنبه دهم اردیبهشت ماه به معاونان و مدیران سازمان آتش نشانی تهران تحویل داده می شود تا به دست کارکنان این سازمان برسد و کارکنان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای اتکا خرید خود را به صورت اعتباری یا اقساطی انجام دهند.

معاون مالی و اداری سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: کارکنان سازمان آتش نشانی تهران می توانند مواد غذایی و اقلام بهداشتی را به صورت اعتباری تا سقف ماهانه ۲۰ میلیون ریال و کالاهای بادوام را به صورت اقساطی تا سقف ۴۸۲ میلیون ریال انجام دهند که در خرید اعتباری مبلغ خرید پایان ماه و در خرید اقساطی به صورت ماهانه تا ۲۴ ماه از حقوق کارکنان کسر خواهد شد.

حاجی‌محمدی ادامه داد: اقلام و کالاهای موجود در فروشگاه های زنجیره ای اتکا از نظر کیفیت کالاها، قیمت گذاری عادلانه و بازرسی دقیق در وضعیت مطلوبی قرار دارند و کارکنان سازمان آتش نشانی تهران می توانند با اطمینان خاطر از این فروشگاه ها خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان سازمان آتش نشانی تهران می توانند با در دست داشتن حکمت کارت علاوه بر تخفیفات فروشگاه های اتکا از ۵ درصد تخفیف در خرید بهره مند شوند.

گفتنی است در آینده ای نزدیک، کارت های اعتباری گردشگری نیز جهت بهره مندی کارکنان سازمان آتش نشانی تهران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
کد خبر: 20843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =