حذف واسطه‌های غیرضرور با اصلاح زنجیره تأمین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه با اعضای هیات مدیره شرکت کشاورزی رضوی وابسته به آستان قدس رضوی، با اشاره به سهم ۳۰ تا ۴۰ درصدی این سازمان از بازار میوه و تره بار پایتخت، گفت: با حذف واسطه‌های غیر ضرور و اصلاح زنجیره تأمین، ضمن افزایش کیفیت، موجب کاهش معنادار قیمت میوه و تره بار برای مصرف‌کنندگان نهایی، در میادین و بازارهای شهرداری تهران می‌شویم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ این جلسه به منظور هماهنگی برای عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی کشت و صنعت‌های آستان قدس در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار شد.
ایوب فصاحت در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در کاهش فاصله تولید تا مصرف میوه و تره بار، افزود: ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار با پراکندگی مناسب در تمام مناطق ۲۲ گانه و بسیاری از محلات پایتخت، بستر مناسبی را برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی فراهم کرده است.
بر اساس این گزارش، طبق توافقات اولیه بین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با شرکت کشاورزی رضوی، مقرر شد تیم‌های کارشناسی از هر دو مجموعه برای بازدید اعزام شوند. همچنین تیم‌های کارشناسی و اجرایی زمینه انجام هر چه سریعتر کار را در نشست‌های مشترک بعدی پیگیری کنند.
گفتنی است، شرکت کشاورزی رضوی با سطح زیر کشت حدود ۴۵ هزار هکتار و محصولات متنوع باغی، زراعی و گلخانه‌ای از جمله انواع میوه و سر درختی محصولات جالیزی و صیفی جات پسته و… یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشاورزی کشور است.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 20854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =