اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه یک به مناسبت روز قدس

همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک با حضور پرشور شهروندان در خیابان انقلاب برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حامد عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور حمید رضا حاجوی  شهردار منطقه یک، حجت الاسلام بی آزار تهرانی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، مدیران و کارکنان شهرداری منطقه یک، با مشارکت گروه های مردمی و شهروندان روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در خیابان انقلاب برگزار شد. 
وی افزود: شهرداری منطقه یک در این مراسم برنامه های فرهنگی متنوعی را در دو بخش غرفه و استیج فرهنگی برگزار کرد که دربخش غرفه با توزیع پرچم های دستی، توزیع لوگوی حاج قاسم، نقاشی پرچم ایران بر روی دست راهپیمایان، اهدای جوایز، توزیع کتاب‌هایی با محتوای فلسطین، توزیع پیکسل، پوستر و خودرو نویسی و ... و در بخش استیج فرهنگی نیز سرودهای حماسی سلام فرمانده با شرکت گروه ۱۱۰ نفره دانش آموزی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مسابقه برای نوجوانان برگزار شد.
معاون شهردار منطقه یک با اشاره به سایر اقدامات ادارات این حوزه در روز قدس گفت: اداره ورزش این معاونت نیز با برگزاری فعالیت های ورزشی، اداره  آموزش های شهروندی با ارائه خلاقیت و سرگرمی برای کودکان، نقاشی زمینی در خیابان با مشارکت بی نظیر کودکان، گریم پرچم ایران، دلنوشته برای مردم فلسطین بر روی تصویر نقشه فلسطین در سال ۱۹۴۷ و ترسیم موقعیت فعلی فلسطین و اداره سلامت نیز با ارائه خدماتی نظیر مشاوره روانشناسی، تغذیه، غربالگری قند و فشار خون در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور داشتند که برنامه های آن ها با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شد.
عبداللهی تصریح کرد: برنامه های درون منطقه ای ویژه روز جهانی قدس نیز در شمال تهران اجرا شد که می توان به نمایشگاه عکسی با عنوان تابلوی مقاومت (طریق قدس) با مضمون صهیونیسم غاصب و قدس شریف و با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین در ایستگاه متروی تجریش و برپایی استیج شاد فرهنگی در میدان تجریش، خودرونویسی به مناسبت روز جهانی قدس و رژه موتور سواری و حرکت کاروان موتوری از مقابل شهرداری منطقه یک به سمت مسیر راهپیمایی اشاره کرد.

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 20912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =