برپایی پردیس بزرگ فرهنگی شهرداری منطقه ۴ در مسیر راهپیمایی روز قدس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ده ها مراسم فرهنگی و معنوی در محلات منطقه ۴ و مسیر راهپیمایی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، اسمعیل قضات لو معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ با اشاره به تقارن روز قدس با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: امسال برنامه های روز قدس با شعار القدس هی المحور و با هدف نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در موضوع فلسطین  در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ و مسیر راهپیمایی روز قدس برگزار شد.
او در ابتدا به برپایی پردیس بزرگ فرهنگی منطقه ۴ در مسیر راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: معاونت امور اجتماعی با مشارکت و همدلی همه ادارات خود خدمات فرهنگی ، هنری و ورزشی شامل توزیع اقلام فرهنگی مثل پرچم ، برچسب خودرویی ، سربند ، بادکنک و ... ،  برگزاری کارگاه هنری خط و خوشنویسی ، برپایی نمایشگاه های عکس و تصاویر مفهومی ، اجرای تئاتر میدانی ، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی و اجرای برنامه های ویژه کودکان را در نظر گرفت.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ در اشاره به زمان برگزاری این پردیس گفت: پردیس فرهنگی شهرداری منطقه ۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت مصادف با ۲۷ رمضان در مسیر راهپیمایی روزه داران از ساعت ۹ الی ۱۳ برنامه داشت .  
او سپس به برنامه های گرامیداشت روز قدس در بخش منطقه ای اشاره کرد و گفت : برنامه های منطقه ای در نواحی ۹ گانه و سرای محلات ۲۰ گانه با فضا سازی ساختمان های شهرداری ، برپایی نمایشگاه های عکس ، نقاشی ، کاریکاتور و خطاطی در اماکن پرجمعیت شامل مساجد ، میادین میوه و تره بار ، فروشگاه های شهروند و سرای محلات ، برپایی شب شعر ، اجرای مسابقات کتابخوانی و تجلیل و تکریم از جوانان انقلابی و مومن از ششم الی نهم اردیبهشت به اجرا درآمد .
قضات لو همچنین به اجرای سرود ، نمایش میدانی و پخش فیلم مستند در سرای محلات و مناطق پر تردد منطقه  اشاره کرد و از برگزاری نشست هایی با عنوان جهاد تبیین در تعدادی از مساجد منتخب منطقه خبر داد.
معاون اجتماعی منطقه ۴ در پایان تاکید کرد : تمامی برنامه های منطقه ای و فرا منطقه ای روز قدس با هشتگ و شعار القدس هی المحور برگزار شد.

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 20916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =