بررسی گزارشات و بازخوردها از بوستان‌های مادر و کودک توسط شورای شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که گزارش‌ها و بازخوردها در خصوص بوستان‌های مادر و کودک را مورد رصد و بررسی قرار خواهیم داد اما توجه به این نکته ضروری است که شهرداری تهران می‌بایست این طرح را به صورت آزمایشی در چند بوستان به اجرا درآورد.

به گزارش شهر، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این طرح پیش از این نیز در شهرداری به مورد اجرا در آمده بود، اظهار کرد: آنچه که امروز شهرداری تهران نسبت به ادامه اجرای آن مبادرت ورزیده این است که بخشی از فضاهای بوستان‌ها، برای استفاده مادران، کودکان و خانواده‌ها، مناسب‌سازی شود و به این ترتیب، این امکان وجود خواهد داشت تا کودکان در محیط مناسبی، به فعالیت‌های تفریحی و فراغتی با مادران و خانواده‌های خود بپردازند.

وی با اشاره به عدم اطلاع رسانی صحیح در خصوص پارک مادر و کودک بیان داشت: متاسفانه اطلاعات و خبرهای صحیحی در زمینه بوستان‌های مادر و کودک مخابره نشده و همین موضوع باعث شد تا برخی با اطلاعات کم در مورد آن اظهار نظر کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا در جانمایی پارک‌ها، اشتباهاتی صورت گرفته و پارک‌‍های محلی که عمدتا پاتوق افراد سالخورده بود به پارک کودک مبدل شده؟ گفت: شهرداری تهران باید در اجرای این طرح استانداردهای لازم را مد نظر قرار دهد و در انتخاب بوستان‌ها اهتمام لازم را داشته باشد. کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر این موضوع تاکید دارد و نظارت های لازم را به انجام خواهد رساند.

 معدنی پور خاطر نشان کرد: گزارش‌ها و بازخوردها در خصوص بوستان‌های مادر و کودک را مورد رصد و بررسی قرار خواهیم داد؛ اما توجه به این نکته ضروری است که شهرداری تهران می‌بایست این طرح را به صورت آزمایشی در چند بوستان به اجرا درآورد و نهایتا در صورتی که رضایتمندی شهروندان را به همراه داشت به اجرای طرح در سایر مناطق بپردازد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
کد خبر: 20937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =