افتتاح پروژه فرهنگی-ورزشی و پردیس سینمایی کوثر؛ به‌زودی

با تکمیل و بهره برداری نهایی مجتمع فرهنگی-ورزشی و پردیس سینمایی کوثر، این مجموعه به زودی مورد استفاده شهروندان منطقه ۹ قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به مطالبه عمومی شهروندان منطقه مبنی بر بهره برداری نهایی از پروژه فرهنگی ورزشی و پردیس سینمایی کوثر، این مجتمع پس از یک دهه تکمیل و مورد استفاده عموم مردم قرا خواهد گرفت.
خسروی در ادامه گفت: به دلیل عدم تامین اعتبار متناسب با روند پروژه در سنوات گذشته و ایجاد نارضایتی شهروندان از بلاتکلیفی پروژه، یکی از دغدغه های اصلی مدیریت ارشد شهرداری منطقه ۹ تکمیل و تحویل پروژه به شهروندان بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه از لحاظ فعالیت ابنیه تکمیل و در حال اخذ انشعابات گاز و برق مجموعه است، و با پیگیری های انجام شده اعتبار مورد نیاز تامین شد.
شهردار منطقه۹ در پایان تصریح کرد: با توجه به کمبود فضاهای ورزشی و سرانه پائین امکانات فرهنگی، تکمیل ساخت و بهره برداری از این پروژه، می تواند باعث ارتقاء رفاه شهروندان و افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه ۹ شود.
گفتنی است؛ مجموعه هفت طبقه کوثر دارای بخش هایی مانند سینما، فود کورت، استخر و سالن های ورزشی چندمنظوره، فضاهای آموزشی و تجاری  است، این مجتمع فرهنگی و ورزشی در منطقه ۹، پایین تر از خیابان دامپزشکی روبروی بازار میوه و تره بار واقع شده و بیش از ۸۰۰۰ متر زیربنا دارد و در زمینی به وسعت ۱۶۰۰ متر مربع واقع شده است.

انتهای پیام 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 20951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =