مرکز «هم‌افزایی و توسعه تعاملات بخش صنعت و دانشگاه» در منطقه ۲۱ راه‌اندازی می‌شود

شهردار منطقه ۲۱ با همراهی جمعی از مدیران منطقه، به مناسبت یازدهم اردیبهشت ماه و روز کارگر در شرکت ایندامین سایپا حضور یافت و با مدیران و کارگران این گروه صنعتی با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفتگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در ابتدای صحبت های خود ضمن تبریک روز کارگر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه صیام گفت: روزهای ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای همه ماست تا با امساک از خوردن و آشامیدن، دوری از محرمات و انجام واجبات و مستحبات به مقام تقوا برسیم. اگر کسی به مقام تقوی برسد، خداوند متعال از جایی که تصورش برای شما ممکن نیست، روزی گسترده می رساند.

وی ادامه داد: این دنیا با تمام عظمت و قدرتش، به دستان خالق یکتا آفریده شده است. پس زحمت و تلاش جامعه کارگران، نزد پرورگار متعال دارای ارج و قرب بسیار والایی است.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: امروز و به مناسبت گرامیداشت روز کارگر؛ توفیق حضور در بین مدیران و کارگران شرکت ایندامین سایپا را دارم. دورادور شاهد تلاش های جمعی شما و نخبگان عرصه خودروسازی کشور در این مجتمع بزرگ تولیدی هستیم.

کاشانی پور اظهار داشت: هم اکنون مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ براساس رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) پیگیر تاسیس "مرکز هم افزایی و توسعه تعاملات بخش صنعت و دانشگاه" است. از این طریق بین صنعت و دانشگاه پلی زده خواهد شد که رفع موانع تولید و پویایی نظام تولید را در پی خواهد داشت.

وی همچنین یادآور شد: جامعه کارگری در ایران اسلامی، جزء مهم ترین ارکان در پیشرفت اقتصادی و به حرکت درآمدن چرخ های تولید و صنعت خواهد داشت. مجموعه های تولیدی می بایست قدر و شان کار و کارگر را بدانند تا انگیزه آنان نیز برای ادامه مسیر دوچندان شود.

مدیریت ارشد شهری منطقه ۲۱ در ادامه این مراسم تصریح کرد: مهم‌ترین نکته ای که می بایست مد نظر کارفرمایان و مدیران ارشد اجرایی قرار گیرد این است که جامعه کارگری ما تحت هیچ شرایطی احساس عزت خود را از دست ندهند و احترام ببینند و قدردان زحمات و تلاش های آنان باشیم. رعایت همین نکات می‌تواند راندمان کاری و وحدت رویه را افزایش دهد.

انتهای پیام

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 20990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =