تعیین تکلیف تبدیل ستاد گردشگری شهرداری تهران به سازمان تا پایان تابستان

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران تا پایان شش ماه ابتدایی امسال تعیین تکلیف و نهایی خواهد شد.

سید احمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اشاره به سیاست‌گذاری‌ها در زمینه گردشگری در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: از روزی که شورای ششم مستقر شده یکی از موضوعات جدی که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی پیگیری کردیم رونق گردشگری به عنوان یکی از موضوعات اساسی بوده است.
وی ادامه داد: پیگیری شده که فضاهای گردشگری شهر تهران ساماندهی شود و مدیریت یکپارچه را شاهد باشیم که در همین راستا تبدیل ستاد گردشگری به سازمان گردشگری در دستور کار جدی شورا و شهرداری است که در شش ماه اول تعیین تکلیف و نهایی می‌شود.

این عضو شورا با بیان اینکه این اقدام کمک می‌کند برنامه‌ریزی بهتری برای مدیریت اماکن گردشگری صورت بگیرد، یادآور شد: یکپارچه شدن مدیریت گردشگری در پایتخت زمینه را فراهم می‌کند که تهران به مقصد گردشگری تبدیل شود.
علوی همچنین تصریح کرد: مناسبت‌های مختلف همچون عید نوروز، عید فطر و دیگر تعطیلات، قله و اوج گردشگری مناطق مختلف از جمله تهران هستند و انتظار از مدیریت شهری این است که برای این ایام برنامه‌ریزی‌های گسترده انجام دهد.
وی ادامه داد: نوروز امسال شاهد اجرای برنامه‌های خوبی در برج میلاد، دریاچه خلیج‌فارس، مجموعه گردشگری عباس‌آباد، باغ کتاب و دیگر اماکن گردشگری زیر نظر شهرداری بودیم.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران تاکید کرد: کیفیت خدمات گردشگری نیز باید بهبود پیدا کند به گونه‌ای که علاوه بر خدمات معمول، خدمات محتوایی نیز به گردشگران حاضر در اماکن و مناطق ارائه شود.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از علل برنامه‌ریزی برای افزایش خدمات‌رسانی حوزه گردشگری در شورای ششم، توجه به دوران پساکرونا است، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اصلی مردم پس از دو سال شیوع کرونا، بیرون آمدن از منازل و قرار گرفتن در اجتماعات و فضاهای عمومی است و با توجه به این موضوع باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و به سمت رونق برنامه‌های هویتی و فرهنگی شهر برویم.
انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 21007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =