پسماند خشک تحویل دهید میوه تحویل بگیرید

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: شهروندان می‌توانند با تحویل پسماند خشک از امکان خرید اقلام مورد نیاز و بیمه آتش سوزی بهره مند شوند.

شادی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: ساکنان پایتخت با شرکت در طرح پسماند مارکت، گلماند و پسماند بیمه و پسماند ورزش مایحتاج زندگی خود را درقبال ارائه پسماند های خشک به خانه هایشان می برند.
وی افزود: از این طریق شهروندان می توانند گل، میوه، اقلام موردنیاز، بیمه آتش سوزی منزل را بدون پرداخت پول خرید کنند.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: براساس دستورالعمل سازمان مدیریت پسماند مراکزی تحت عنوان پسماند مارکت، گلماند، پسماند بیمه، پسماند ورزش و کارواش پسماند در مناطق ۲۲گانه ایجاد شده است.
وی بیان کرد:  در حال حاضر ۱۹ پسماند مارکت،   ۲۲مرکز گلماند، ۳ پسماند بیمه، ۲ پسماند ورزش و ۱ کارواش پسماند ایجاد شده است که در مراکز گلماند انواع گل ها و گیاهان، کود و گلدان عرضه می‌شود. در مراکز پسماند مارکت انواع اقلام سوپرمارکتی ارائه می شود.
به گفته مالکی؛   حتی در دو مرکز واقع در منطقه ۱۰ و ۱۴انواع میوه، نوشت افزار و ... هم ارائه می شود.
وی یاد آور شد: در خصوص پسماند بیمه افراد در ازای هر ۱۰۰۰ تومان ارائه پسماند ۲و نیم میلیون تومان پوشش بیمه ای آتش سوزی منازل، کسبه، مجتمع مسکونی و اداری، مسولیت مدیران مجتمع و آسانسور بهره مند می شوند.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با بیان اینکه در ایستگاه مترو شادمان مرکز پسماند بیمه افتتاح شده است، گفت: در طرح جدید سازمان تحت عنوان پسماند ورزش؛ در قبال پسماند خشک اقلام ورزشی ارائه خواهد شد که جانمائی این غرف در نزدیک ترین غرفه به مراکز ورزشی خواهد بود.
به گفته مالکی؛ در طرح کارواش پسماند که در حال حاضر در منطقه ۱۹ ایجاد شده است شهروندان با ارائه پسماند خود به ۲۳ غرفه واقع در منطقه می‌توانند از خدمات شستشوی خودرو بهره مند شوند.
انتهای پیام/
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 21011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =